وعده لاریجانی برای ردیف بودجه آب اصفهان، استعفا در حالت مراعاست

به گزارش مجله عطر یاس، حمیدرضا فولادگر در گفت و گو با خبرنگاران در ارتباط با دیدار امروز نمایندگان استان اصفهان با رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پیرو استعفای نمایندگان استان و پیگیری هایی که انجام شد اعضای مجمع نمایندگان با دعوت رئیس مجلس پیش از ظهر امروز (دوشنبه) دیداری با آقای لاریجانی داشتند و نقطه نظرات متفاوتی در این جلسه مطرح شد.

وعده لاریجانی برای ردیف بودجه آب اصفهان، استعفا در حالت مراعاست

وی ادامه داد: در این جلسه نمایندگان استان اصفهان با تاکید بر ظلمی که در حق اصفهان شده بود، مسائلی که برای زاینده رود و ضایع شدن حق آبه داران پیش آمده بود را برای رئیس مجلس تبیین کردند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهم ترین مسئله برای استان اصفهان تامین آب شرب مردم اصفهان است، توضیح داد: در بحث برنامه های کوتاه مدت که به بودجه سال جاری بر می گرددد، موضوع آب شرب و سامانه دوم آب آشامیدنی اصفهان مطرح است که با حیات 5 میلیون نفر از مردم استان اصفهان سر و کار دارد.

پیگیر اجرای مصوبات شواری عالی آب و احقاق حقوق کشاورزان خواهیم بود

وی ادامه داد: استعفای نمایندگان استان اصفهان به دلیل ضایع شدن حق مردم استان بود و رئیس مجلس درنهایت قول داد مسئله ردیف بودجه برای آب آشامیدنی را برطرف نمایند.

فولادگر توضیح داد: اگر این وعده عملیاتی گردد نمایندگان در بحث استعفای خود تجدید نظر می نمایند اما همچنان پیگیر اجرای مصوبات شواری عالی آب و احقاق حقوق کشاورزان خواهیم بود ضمن اینکه تا عملی شدن این وعده استعفای نمایندگان در حالت مراعا (در انتظار) خواهد ماند.

در صورت ادامه بی توجهی مسئولان به برطرف مسائل آبی اصفهان بر استعفای خود می مانیم

فولاد گر ادامه داد : بحث آب شرب مهم ترین رکن برای نمایندگان است و رئیس مجلس نیز این وعده را دادند که مشکل بودجه آب برطرف گردد اما در صورت ادامه بی توجهی ها به برطرف مسائل آبی اصفهان نمایندگان اصفهان روی استعفای خود باقی خواهند ماند.

وی با بیان اینکه رئیس مجلس پیگیر موضوع استعفای نمایندگان بوده است، اضافه کرد: صبح دیروز از دفتر رئیس مجلس٬ نمایندگان برای مذاکره دعوت شدیم اما از آنجایی که با امام جمعه اصفهان جلسه داشتیم حضور در جلسه رئیس مجلس برایمان مقدور نبود اما امروز با دعوت مجدد برای صحبت و مذاکره به دفتر علی لاریجانی رفتیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 42

به "وعده لاریجانی برای ردیف بودجه آب اصفهان، استعفا در حالت مراعاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده لاریجانی برای ردیف بودجه آب اصفهان، استعفا در حالت مراعاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید