مهاجری: نگاه جدی روی جام حذفی داریم

به گزارش مجله عطر یاس، سرمربی تیم ماشین سازی تبریز می گوید بازی برابر داماش می تواند بازی سختی برای ما باشد.

مهاجری: نگاه جدی روی جام حذفی داریم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از باشگاه ماشین سازی تبریز، رضا مهاجری سرمربی تیم ماشین سازی تبریز درباره مسابقه تیمش با داماش گیلانیان در چارچوب رقابت های جام حذفی اظهار کرد: با کوشش مجموعه و بازیکنان موفق شدیم تا این مرحله از رقابت های جام حذفی صعود کنیم. بازی برابر داماش می تواند بازی سختی برای ما باشد. بعد از بازی با نساجی مازندران، ما دو تن از اعضای کادر فنی را برای بررسی بازی داماش، به گیلان فرستادیم. این تیم تیم خوب و باتجربه ای است و در رده ای که بازی می نماید نتایج خوبی گرفته است. امیدوارم بازیکنان با درک شرایط بازی انگیزه لازم را برای برد در این بازی داشته باشند تا بتوانیم ماشین سازی را در جمع چهار تیم برتر رقابت های جام جذفی ببینیم.

او ادامه داد: ما سه بازی سخت در این 11 روز داشتیم و خواهیم داشت. در سوم آبان با نساجی بازی داشتیم. چهارشنبه نیز با داماش بازی داریم و در دو شنبه هفته آینده با استقلال بازی داریم و این مساله احتیاج به یک ریکاوری خوب دارد تا بتوانیم در این رقابت ها موفق ظاهر شویم. تنها مورد نگران کننده، مصدومیت و غیبت بازیکنان است که امیدوارم با کوشش کادر پزشکی و خود بازیکنان این مساله هر چه سریع تر حل گردد تا بتوانیم یک تیم کامل تا سرانجام نیم فصل در رقابت ها داشته باشیم.

مهاجری در مورد هدف این تیم در رقابت های جام حذفی گفت: روز اولی که ما وارد رقابت های جام حذفی شدیم به بچه ها گفتم در جام حذفی یا باید درهمان مرحله اول حذف شد تا خیال تیم راحت باشد. ولی اگر مرحله اول را رد کردیم دیگر برای رسیدن به مراحل بالاتر باید جنگید. ما تمام کوشش خود را انجام خواهیم داد تا از این مرحله به سلامت عبور کنیم و اگر این اتفاق بیفتد، کوشش خود را برای رسیدن به مراحل بالاتر انجام خواهیم داد. ما در حال حاضر دو جبهه داریم، لیگ برتر و جام حذفی. ما نگاه جدی روی جام حذفی داریم چون تیم ها با پیروزی در سه بازی می توانند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیرند و این برای ما بسیار مهم است. ان شاءالله بچه ها قدر این موقعیت را بدانند. رسیدن به این صندلی بسیار سخت است. تیم های بزرگی در مراحل پایین تر در این رقابت ها حذف شدند و امیدوارم با کوشش تمام مجموعه، بازیکنان و هوادران بتوانیم یک روز خوب را در بنیان دیزل رقم بزنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 7

به "مهاجری: نگاه جدی روی جام حذفی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجری: نگاه جدی روی جام حذفی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید