غلامی: دوست ندارم با عجله برگردم تا دوباره مصدوم شوم، مهاجری موج مثبتی را وارد تیم ما کرد

به گزارش مجله عطر یاس، توحید غلامی، هافبک تیم فوتبال ماشین سازی تبریز خاطرنشان کرد که از یک هفته دیگر در تمرینات ماشین سازان حاضر خواهد شد.

غلامی: دوست ندارم با عجله برگردم تا دوباره مصدوم شوم، مهاجری موج مثبتی را وارد تیم ما کرد

توحید غلامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره وضعیت آسیب دیدگی اش و اینکه چه زمانی به تمرینات اضافه خواهد شد، گفت: من در بازی با سایپا با مصدومیت سختی روبرو شدم. در این مدت هم زیر نظر دکتر نوروزی و همچنین مربی بدنساز تیم، مشغول درمان مصدومیتم بودم و خدا را شکر که الان وضعیت خوبی دارم. فکر می کنم تعطیلی لیگ برتر به من یاری کرد تا با صبر بیشتری به بازسازی خودم فکر کنم. دوست هم ندارم که با عجله برگردم تا دوباره مصدوم شوم. من روی بهبود مصدومیتم تمرکز کردم و از یک هفته دیگر به تمرینات اضافه خواهم شد.

وی با اشاره به شرایط فعلی ماشین سازی گفت: خوشبختانه تیم ما وضعیت خوبی دارد و اردوی کیش هم خیلی به تیم یاری کرد. متأسفانه در ابتدای فصل نتایج خوبی نگرفتیم، ولی با آمدن رضا مهاجری وضعیت عوض شد. مهاجری از لحاظ فنی و اخلاقی مربی خوبی است و این مربی موج مثبتی را به ماشین سازی وارد کرد تا رفاقت و همدلی بین بچه ها بیشتر گردد. امیدوارم که در نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیریم.

غلامی در پاسخ به این پرسش که هدف ماشین سازی قرار دریافت در کدام رده از جدول است، توضیح داد: ما باید کوشش کنیم تا نتایج خوبی بگیریم، هر چند که در نیم فصل دوم کار سخت تر می گردد. با این حال هدف مهم ما این است که در خاتمه لیگ صاحب صندلی تک رقمی شویم. هر چقدر که در جدول بالاتر برویم قطعاً شاد تر خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 58

به "غلامی: دوست ندارم با عجله برگردم تا دوباره مصدوم شوم، مهاجری موج مثبتی را وارد تیم ما کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غلامی: دوست ندارم با عجله برگردم تا دوباره مصدوم شوم، مهاجری موج مثبتی را وارد تیم ما کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید