تیم والیبال خاتم اردکان از سد شهرداری گنبد گذشت

به گزارش مجله عطر یاس، به گزارش خبرنگاران، تیم های والیبال خاتم اردکان و شهرداری گنبد در ادامه مسابقات هفته هشتم لیگ برتر والیبال کشور عصر امروز به مصاف یکدیگر رفتند و خاتم اردکان پیروز این بازی بود.

تیم والیبال خاتم اردکان از سد شهرداری گنبد گذشت

در ست اول این دیدار بازیکنان شهرداری گنبد توانستند عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارند و با نتیجه 25 بر 20 میهمان خود تیم پرستاره خاتم اردکان را شکست دهند و نخستین ست این دیدار را به نام خود تمام نمایند.

روند بازی در ست دوم تغییر کرد و هر دو تیم از خود عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشتند و کار از امتیاز 25 فراتر رفت ولی باز هم شهرداری گنبد بود که توانست با نتیجه 27 بر 25 برابر حریف اردکانی خود ست بگیرد.

بازیکنان خاتم اردکان در ست سوم شرایط بهتری داشتند و در یک بازی سریع و تماشایی توانستند امتیازگیری بازیکنان شهرداری گنبد را متوقف نمایند.

در این ست شهرداری گنبد تنها موفق به کسب 15 امتیاز شد و نتیجه این ست 25 بر 15 به سود خاتم اردکان سرانجام یافت.

شهرداری گنبد در ست چهارم هم نتیجه چندان خوبی کسب نکرد و در نهایت این وقت از بازی هم با نتیجه 25 بر 18 به سود خاتم اردکان به سرانجام رسید تا هر دو تیم در ست شماری به عدد دو برسند و کار به وقت سرانجامی بازی بکشد.

عملکرد شهرداری گنبد در ست چهارم بهتر از دو وقت قبلی شد اما این تیم باز هم موفق نشد در برابر ستاره های خاتم ایستادگی کند و این ست هم با نتیجه 15 بر 12 به سود خاتم به سرانجام رسید تا این تیم بتواند میهمان خود را با نتیجه سه بر دو راهی کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 23

به "تیم والیبال خاتم اردکان از سد شهرداری گنبد گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم والیبال خاتم اردکان از سد شهرداری گنبد گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید