امید ابراهیمی: با تمام وجود می جنگیم ، این مردم ارزشش را دارند

به گزارش مجله عطر یاس، امید ابراهیمی با آرزوی این که بتوانند در مراحل بعدی هم پیروز از زمین خارج شوند گفت که این مردم آن قدر ارزش دارند که بازیکنان تمام وجودشان را برای خوشحالی آنها در میدان بگذارند.

امید ابراهیمی: با تمام وجود می جنگیم ، این مردم ارزشش را دارند

امید ابراهیمی هافبک جنگنده تیم ملی ایران پس از سرانجام بازی تیم در برابرعمان در مورد این بازی گفت: خدا را شکر که پیروز شدیم با کوشش بچه ها و همچنین انرژی که گذاشتیم بازی را ببریم و انشا الله اگر خدا بخواهد بتوانیم به همین صورت در دیدارهای بعدی نیز برنده از زمین بازی خارج شویم.

امید ابراهیمی درباره تاثیر پنالتی در دقایق اولیه بازی نیز گفت: مطمئنا اگر آن پنالتی گل می شد می توانست در روند بازی تاثیر زیادی بگذارد و حقیقتا کارمان بسیار سخت می شد ولی خدا را شکر که ما چنین دروازه بان بسیار خوبی در تیم داریم و بیرانوند با دریافت این پنالتی باعث شد انرژی خاصی به تک تک بچه ها تزریق گردد و همان طور که دیدید در ادامه توانستیم به گل برسیم. بعد از گل هم بازی را کنترل کردیم و بازی را به نفعمان به سرانجام بردیم.

امید ابراهیمی یکی از خوب های ما در این جام در ارتباط با دیدار بعدی تیم ملی مقابل چین گفت: ما در بازی های مقدماتی جام جهانی با چین روبرو شدیم ولی به آن صورت نمی دانم تا چه حد به همان تیم شباهت دارند ولی از فردا به بررسی این تیم خواهیم پرداخت تا بتوانیم از سد چینی ها هم بگذریم.

او درباره شانس قهرمانی نیز اعتقاد دارد: ما تمام وجودمان را می گذاریم برای این که دل مردم را شاد کنیم و می دانیم که سه فینال دیگر در پیش رو داریم و بهتر است بازی به بازی جلو رویم و به واقع این مردم ارزش این را دارند که ما برای آنها همه جوره بجنگیم و مطمئن باشید ما تمام کوششمان را می کنیم تا مردم را شاد کنیم.

امید ابراهیمی درباره زدن ضربات سری که با وجود قد کوتاهش می زند گفت: به هر حال این وظیفه ای است که آقای کی روش بر عهده من گذاشته و من باید جلوی دفاع قرار بگیرم تا آن جا که می توانم ضربات اول را بزنم و اگر من هم نتوانستم پیروز شوم خوشبختانه پشت سر من آنقدر بازیکنان خوب داریم که بتوانند این وظیفه را انجام دهند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 62

به "امید ابراهیمی: با تمام وجود می جنگیم ، این مردم ارزشش را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید ابراهیمی: با تمام وجود می جنگیم ، این مردم ارزشش را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید