90 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان یزدی توزیع شد

به گزارش مجله عطر یاس، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت :از ابتدای ماه مبارک رمضان تا به امروز 90 هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه های رزمایش ایران همدل با همکاری مراکز نیکوکاری و کمیته امداد استان یزد طبخ و در بین نیازمندان توزیع شد.

90 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان یزدی توزیع شد

به گزارش خبرنگارخبرنگاران یزد ، غلامرضا مشعل چی، بابیان اینکه 84 آشپزخانه در سطح استان نسبت به طبخ غذا برای نیازمندان در سطح استان مشغول فعالیت هستند، اظهارداشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا به امروز 90 هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه های رزمایش ایران همدل با همکاری مراکز نیکوکاری و کمیته امداد استان یزد طبخ و در بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش غذاهای طبخ شده تا به امروز حدود دو میلیارد و 700 میلیون تومان بوده است، اضافه کرد: کمیته امداد در ماه مبارک رمضان سال جاری روزانه حداقل 15 هزار پرس غذای گرم با همکاری و مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری در راستای رزمایش گسترده ایران همدل طبخ و در قالب طرح هم سفره با رعایت پروتکل های بهداشتی در بین نیازمندان توزیع می نماید.

مشعل چی توضیح داد: کد دستوری# 035*8877* تلفن همراه و شماره کارت 6037998136777777 نیز به منظور مشارکت نیکوکاران و پرداخت یاری های غیرحضوری برای مشارکت در این کار خداپسندانه و اطعام نیازمندان در نظر گرفته شده و

تلفن چهاررقمی 1811 نیز آماده پاسخگویی به سؤالات مردم نیک اندیش استان یزد در سراسر استان است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1496

به "90 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان یزدی توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "90 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان یزدی توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید