یارانه های پنهان 900 هزار میلیارد تومانی به درستی تخصیص نمی یابند

به گزارش مجله عطر یاس، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به زیان 53 هزار میلیارد تومانی 197 شرکت در سال گذشته، گفت: بالغ بر 900 هزار میلیارد تومان، یارانه های پنهان وجود دارد که به درستی تخصیص پیدا نمی نمایند.

یارانه های پنهان 900 هزار میلیارد تومانی به درستی تخصیص نمی یابند

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سعید جلیلی امشب در ملاقات با جوانان در مسجد امام صادق (ع) مشهد، به بیان مسائل مردم در حوزه مالی و اجتماعی پرداخت و اظهار کرد: حل این مسائل به برنامه ریزی مطلوب احتیاج دارد.

وی با بیان اینکه باید دشمن را از راستا آسیب رساندن منحرف کنیم، گفت: در عرصه های کلان نیز باید به شکل انقلابی عمل کرد و در بستر های مختلف، قوانین مربوطه معین شوند.

جلیلی با اشاره به انتخابات، اضافه نمود: باید انتخاب های مهم تر در اولویت ذهنمان قرار گیرد، زیرا در این صورت، سایر موضوعات نیز مرتفع می شوند.

وی با بیان اینکه افراد منتخب باید علاوه بر مطالعه لایحه ها و قوانین مختلف، ظرافت آن ها را در نظر گرفته و بعضی را چندین مرتبه بخوانند، اظهار کرد: کسی که نمی تواند لایحه ها را حتی یک مرتبه مطالعه کند، صلاحیت انتخاب شدن را ندارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به کوشش غرب علیه ایران، اضافه نمود: ملت ایران همواره با حضور و انتخاب دقیق خود، دشمنان را از اهداف خود دور نموده است.

وی با بیان اینکه باید دست به عمل جبهه ای بزنیم، ابراز کرد: هر فرد نمی تواند هر زمان دو کار را انجام دهد. همه باید پای کار باشیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم. البته لازم است با آگاهی در انتخابات شرکت کنیم.

وی با اشاره به سخن رهبری در مورد عدم استفاده صحیح از موقعیت ها، گفت: باید برنامه ای دقیق و اساسی برای آینده معین گردد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه 400 هزار میلیارد تومان بودجه در مجلس وجود دارد که باید به درستی برای مردم صرف گردد، ادامه داد: این آمار در حالی شامل 30 درصد از بودجه کل کشور می گردد که 70 درصد از بودجه کشور، متعلق به اماکن دولتی است.

وی با اشاره به زیان 53 هزار میلیارد تومانی 197 شرکت در سال گذشته، اظهار کرد: بالغ بر 900 هزار میلیارد تومان، یارانه های پنهان وجود دارد که به درستی تخصیص پیدا نمی نمایند. لازم است این مباحث در جلسات متعدد بیان گردد تا فهرست خوبی از امور و قوانین تشکیل گردد.

جلیلی با بیان اینکه انتخابات فرصت بسیار خوبی برای ایران است، اضافه نمود: مردم می توانند از این فرصت استفاده نموده و نفع خود را انتخاب نمایند.

وی با تأکید بر اینکه انتخاب مردم باید مجلسی را تشکیل دهد که اولویت ها را بشناسد، اظهار کرد: مردم باید پس از انتخابات نیز فعال باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 655

به "یارانه های پنهان 900 هزار میلیارد تومانی به درستی تخصیص نمی یابند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یارانه های پنهان 900 هزار میلیارد تومانی به درستی تخصیص نمی یابند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید