گیتی پسندیها تست کرونا دادند

به گزارش مجله عطر یاس، خبرنگاران/اصفهان تیم فوتسال باشگاه گیتی پسند آزمایشات مربوط به تست کرونا را انجام دادند.

گیتی پسندیها تست کرونا دادند

با اعلام سازمان لیگ فوتسال فدراسیون فوتبال برای انجام بازی فینال لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور بین دو تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان بازیکنان گیتی پسند امروز (چهارشنبه، هفتم خرداد) تست کرونا دادند تا خود را برای شروع تمرینات آماده نمایند.

مدیر روابط عمومی باشگاه گیتی پسند، در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: برای رفاه بازیکنان، ترجیح دادیم این آزمایشات در سالن پیروزی انجام گردد و برای رعایت پروتکل های بهداشتی قبل از ورود اعضای تیم تمام محیط سالن پیروزی به طور کامل ضدعفونی شد.

جواد شریف اضافه کرد: بازیکنان، اعضا کادر فنی و عوامل اجرایی باشگاه در این تست حضور داشتند و قبل از انجام تست نیز آزمایشات تب سنجی و اندازه گیری میزان اکسیژن خون بازیکنان زیر نظر متخصصان انجام شد و طی 24 ساعت آینده نتیجه این تست معین خواهد شد و منتظر اعلام شورع تمرینات از سوی مرکز ایفمارک و فدراسیون پزشکی ورزشی هستیم تا خود را برای اولین بازی فینال با تیم فوتسال مس سونگون که 30 خرداد ماه در اصفهان است آماده کنیم.

وی، در مورد شرایط بازیکنان برزیلی گیتی پسند گفت: هر دو بازیکن برزیلی تیم پیش از ترک ایران تست کرونا دادند که خوشبختانه منفی بود و در کشور خود نیز تست داده اند و بلیت برگشت آن ها آماده شده که 16 خردادماه به ایران پرواز خواهند داشت تا بتوانند در تمرینات شرکت نمایند.

شریف خاطر نشان کرد: شرایط موجود یک تجربه جدید است که همه با آن درگیر هستند، اگرچه تمام بازیکنان در ایران و برزیل تمرینات انفرادی خود را در این مدت با برنامه هایی که از سوی کادر فنی ارائه شد انجام دادند؛ اما برای انجام بازی در سطح لیگ برتر و آن هم فینال احتیاج به تمرینات خوب و با کیفیت است که امیدوارم زودتر زمان شروع تمرینات اعلام گردد تا بازیکنان بتوانند تمرینات خود را در این مدت بسیار کوتاه شروع نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 920

به "گیتی پسندیها تست کرونا دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیتی پسندیها تست کرونا دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید