گوچی: دنبال قهرمانی در لیگ استرالیا و آسیا هستم

به گزارش مجله عطر یاس، من همواره در جریان مسابقه درگیر می شوم و بازیکنی نیستم که در محوطه جریمه باقی بمانم و منتظر موقعیت گلزنی باشم.

گوچی: دنبال قهرمانی در لیگ استرالیا و آسیا هستم

مهاجمی نیستم که در محوطه جریمه منتظر موقعیت بمانم

رضا قوچان نژاد در گفت وگویی تصویری که در صفحه رسمی باشگاه اف سی سیدنی استرالیا منتشر شد، گفت: من اینجا هستم که به قهرمانی لیگ استرالیا برسیم و بهترین عملکرد را در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم. هر دو تورنمنت برای ما مهم هستند و امیدوارم تا جایی که می توانم، به تیم یاری کنم.

وی درباره پستی که در آن بازی خواهد نمود، گفت:من می توانم در پست های زیادی بازی کنم اما فکر می کنم بهترین پستی که می توانم در آن حضور یابم، مهاجم نوک است.البته می توانم به عنوان وینگر یا هافبک پشت مهاجم به تیم یاری کنم. این به تصمیم سرمربی تیم برمی شود که در چه جایی از من استفاده کند.من تمام تلاشم را در زمین به کار می گیرم.

گوچی با اشاره به استقبال اعضای این باشگاه از او گفت: خیلی مشتاقم که کارم را در این تیم شروع کنم. هفته به هفته پیش می رویم و امیدوارم روز به روز بهتر شویم. روز پنجشنبه وارد سیدنی شدم و همه چیز مثبت است. اینجا با گروهی فوق العاده روبرو شدم و ما می توانیم بهتر و بهتر شویم. من شانس این را نداشتم تا بازیکنان را در زمین ببینم اما همه چیز بیرون از زمین عالی است و امیدوارم بهترین نتایج را به دست بیاوریم.

قوچان نژاد درخصوص نکته قوت بازی خود گفت: یکی از نکات قوت من، بازی ترکیبی و تیمی من است. من همواره در جریان مسابقه درگیر می شوم و بازیکنی نیستم که در محوطه جریمه باقی بمانم و منتظر موقعیت گلزنی باشم.

3-220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 69

به "گوچی: دنبال قهرمانی در لیگ استرالیا و آسیا هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوچی: دنبال قهرمانی در لیگ استرالیا و آسیا هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید