کاهش محدودیت های کرونایی در پاکستان

به گزارش مجله عطر یاس، خبرگزاری خبرنگاران- دولت پاکستان با استناد به کاهش چشمگیر شمار مبتلایان در این کشور از امروز محدودیت های کرونایی را به پایین ترین سطح رساند.

کاهش محدودیت های کرونایی در پاکستان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، دولت پاکستان با استناد به کاهش چشمگیر شمار مبتلایان در این کشور از امروز محدودیت های کرونایی را به پایین ترین سطح رساند.

جلسه ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونای پاکستان با هدف آنالیز آخرین شرایط شیوع کرونا در این کشور برگزار و طی آن با استناد به ادامه فرایند نزولی آمار مبتلایان تصمیماتی در راستای کاهش محدودیت های کرونایی گرفته شد. بر اساس این گزارش ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونای پاکستان خاطرنشان کرد: تعطیلی 2 روزه مراکز تجاری و مشاغل غیر ضروری از 15 ژوئن به یک روز در هفته کاهش خواهد یافت.

بازگشایی سالن های ورزشی و افزایش ظرفیت مجاز حضور مسافرین در وسایل حمل و نقل عمومی به 70 درصد از دیگر تصمیمات گرفته شده در راستای کاهش محدودیت ها در پاکستان است. بر اساس اعلام مسئولین پاکستانی ممنوعیت سفر های بین ایالتی در روز های شنبه و یکشنبه نیز برداشته شده است.

ستاد مبارزه با کرونای پاکستان با بیان اینکه محدودیت ها در خصوص اماکن مذهبی و سینما ها همچنان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: دولت واکسیناسیون کرونا را برای همه کارمندان دولت و بخش خصوصی اجباری نموده و کلیه این افراد باید خود را تا 30 ژوئن واکسینه نمایند.

لازم به ذکر است تا کنون 10 میلیون پاکستانی دربرابر کرونا واکسینه شده اند، این درحالی است که دولت این کشور روز گذشته با هدف تسریع فرایند واکسیناسیون با اختصاص بودجه یک میلیارد دلاری جهت تهیه واکسن موافقت کرد.

وزارت بهداشت پاکستان در گزارشی خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته از مجموع 41824 آزمایش کرونای گرفته شه بر اساس معیار های قطعی تشخیص ابتلای 1303 نفر به کرونا تایید شده است، در این بازه زمانی 76 بیمار کرونایی در پاکستان جان باختند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1567

به "کاهش محدودیت های کرونایی در پاکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش محدودیت های کرونایی در پاکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید