چگونگی فعالیت دستگاه های اجرایی سمنان با شرایط کرونایی جدید اعلام شد

به گزارش مجله عطر یاس، به گزارش خبرنگاران سمنان؛ روز چهارشنبه به رسانه ها ابراز داشت: دستگاههای اجرایی مستقر در شهرستان های سمنان ، شاهرود و دامغان و گرمسار با شرایط قرمز ، حضور تا 50 درصد کارکنان دستگاههای ارائه دهنده خدمات ضروری و مرتبط با خدمات اساسی در محل کار با تشخیص بالاترین مقام مسئول دستگاه ضروری بوده و حضور کارکنان سایر دستگاه های اجرایی این شهرستانها نیز تا یک سوم کل کارکنان معین می شود.

چگونگی فعالیت دستگاه های اجرایی سمنان با شرایط کرونایی جدید اعلام شد

وی افزود: یک سوم کارکنان دستگاه های ضروری و خدمات رسان مستقر در شهرستانهای با شرایط نارنجی در شرایط دورکاری هستند و در سایر دستگاه های با ضرورت کمتر این شهرستان ها نیز 50 درصد از کارکنان در شرایط دورکاری فعالیت دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان ادامه داد: در شهرستان آرادان به عنوان تنها شهرستان زرد استان نیز یک سوم از کارکنان دستگاه های اجرایی با ضرورت کمتر در شرایط دورکاری و تمامی کارکنان دستگاه های ضروری و خدمات رسان این شهرستان نیز به صورت حضوری خدمت رسانی می کنند.

منصوری گفت: تا اطلاع ثانوی کلیه ماموریت های اداری غیر ضروری کارکنان لغو و تشکیل جلسات با رعایت الزامات فضای سربسته در شهرستان های با شرایط های قرمز ، نارنجی و زرد به ترتیب با حداکثر 15 ، 20 و 30 نفر مجاز است.

به گزارش ایرنا، شرایط کرونایی چهار شهرستان از هشت شهرستان استان سمنان شامل سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار، امروز چهارشنبه بنا بر اعلام دانشگاه های علوم پزشکی استان سمنان و شاهرود، به قرمز تغییر کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1492

به "چگونگی فعالیت دستگاه های اجرایی سمنان با شرایط کرونایی جدید اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونگی فعالیت دستگاه های اجرایی سمنان با شرایط کرونایی جدید اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید