پیشنهاد افشاگر پرونده استیضاح ترامپ

به گزارش مجله عطر یاس، ایسنا نوشت: یک مقام آمریکایی که افشاگری اش علیه ترامپ به تحقیقات استیضاح او انجامیده، پیشنهاد داد مستقیما با جمهوری خواستار حاضر در کمیته اطلاعاتی که سرپرستی این تحقیقات را بر عهده دارند، ارتباط داشته باشد.

پیشنهاد افشاگر پرونده استیضاح ترامپ

وکیل این مقام آمریکایی از پیشنهاد او برای ارتباط مستقیم با جمهوری خواستار حاضر در کمیته اطلاعاتی سرپرست تحقیقات استیضاح اطلاع داد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، مارک زید، وکیل این مقام آمریکایی اظهار کرد، این اقدام در واکنش به کوشش های جمهوری خواستار به رهبری دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا به منظور پی بردن به هویت این افشاگر که عضوی از جامعه اطلاعاتی آمریکا است، اجرا شده است.

زید در توییتر نوشت: جمهوری خواستار به دنبال پی بردن به هویت موکل ما بوده اند و این اقدام می تواند امنیت او و خانواده ه اش را در خطر قرار دهد.

خبر پیشنهاد این افشاگر به جمهوری خواستار در حالی منتشر شده که دونالد ترامپ در اقدامی که از هنجارهای موجود در چنین پرونده هایی دور است، از او خواسته که هویت خود را افشا کند.

ترامپ همچنین در مقابل کاخ سفید این افشاگر را از افراد اوباما دانست و گفت: هویت او باید افشا گردد.

وکیل این مقام آمریکایی اظهار کرد، پیشنهاد تازه او که خطاب به دوین نونس، نماینده جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا و از اعضای کمیته اطلاعات این مجلس مطرح شده، نشانگر تمایلش برای رسیدگی غیرجانبدارانه به شکایتش علیه ترامپ است.

اندرو بَکِج، یکی دیگر از وکلای این مقام اطلاعاتی اظهار کرد: بگذارید کاملا روشن صحبت کنم. تمایل ما برای همکاری تغییر نکرده است. با این حال چیزی که به نظر ما توهین آمیز است و با آن مخالفیم، کوشش برای افشای هویت این افشاگر است.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 459

به "پیشنهاد افشاگر پرونده استیضاح ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد افشاگر پرونده استیضاح ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید