پیروزی بر چین و نایب قهرمانی در آسیا جای حرف و حدیث باقی نمی گذارد

به گزارش مجله عطر یاس، خبرنگاران: رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: پیروزی بر چین و نایب قهرمانی در رقابت های واترپلوی قهرمانی آسیا دیگر جای هیچ گونه حرف و حدیثی باقی نمی گذارد.

پیروزی بر چین و نایب قهرمانی در آسیا جای حرف و حدیث باقی نمی گذارد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

محسن رضوانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد نایب قهرمانی تیم واترپلوی جوانان کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا، گفت: خوشبختانه تیم کنونی جوانان ما تیمی است که در راستای برنامه های فدراسیون گام برمی دارد.

وی اضافه نمود: ما برای این تیم برنامه های ویژه ای تا بازی های آسیایی 2018 داریم. خوشبختانه بردن چین اتفاق بزرگی است؛ بردن چینی که مارالا بالای سرش هست، اتفاق بزرگی از نظر ورزشی است.

رضوانی با بیان اینکه این تیم، تیمی شایسته است، ادامه داد: از شب انگیز، سرمربی تیم تشکر می کنم؛ او مدیریت خوبی در تیم داشت.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: حرکت تیم ما شروع شده و این نتیجه نشان داد که حرف و حدیث های موجود بی فایده است. پس از مسابقات ترکیه این تیم کوشش بسیاری کرد. گفتن این نکته بسیار مهم است؛ ما چینی را بردیم که در این مسابقات 2،3 بازیکنی که در بازی های آسیایی حضور داشتند را به همراه داشت.

وی اضافه نمود: جوانان ما کار بزرگی انجام دادند و این تیم باید روند رو به رشد خود را ادامه بدهد. خودم احساسم این بود که تیم ما مقابل چین نمی تواند برنده گردد؛ در واقع، شانس بُرد قطعی برای تیم مان با وجود مارالا قائل نبودم. بُرد چین و نایب قهرمانی در آسیا دیگر جای هیچ گونه حرف و حدیثی را نمی گذارد.

رضوانی توضیح داد: در حال حاضر بازی های ساحلی را پیش رو داریم و باید با درخشش در این بازی ها، صندلی واقعی واترپلو را به نمایش بگذاریم. نتیجه جوانان نشان داد واترپلو می تواند برای ورزش ایران افتخار آفرین باشد؛ درخشش واترپلو در بازی های ساحلی هم مهر تائیدی بر این موضوع زد و نشان داد صندلی اصلی این رشته ورزشی در کشور کجاست.

وی در مورد سرمربی تیم ملی واترپلو بزرگسالان هم با بیان اینکه 3 گزینه را برای سرمربی گری تیم ملی واترپلو مَدّ نظر داریم، گفت: گزینه های ما از کشورهای مجارستان، کرواسی و ایتالیا هستند که شرایط این نفرات در دست آنالیز است؛ هدف ما این است که یک مربی مطرح دنیا را به ایران بیاوریم.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو یادآور شد: تمام هَمّ و غَمّ ما هم اکنون این است که میزبان خوبی برای رقابت های واترپلوی جام باشگاه های آسیا باشیم.

رضوانی اضافه نمود: استخر 9 دی ایرادات زیادی دارد و در زمان ریاست قبلی بی خود افتتاح شده است؛ سجادی، معاون وزیر ورزش نسبت به این موضوع نظر مثبتی دارد و به زودی از این استخر بازدید خواهد نمود و مسائل آن از جمله سقف استخر را از نزدیک مشاهده خواهد نمود.

وی این نکته را هم متذکر شد که مسئولان شرکت توسعه و تجهیز نیز، بر این موضوع نظر مثبت دارند که استخر 9 دی باید در شرایط ایده آلی برای مسابقات جام باشگاه های آسیایی قرار بگیرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 453

به "پیروزی بر چین و نایب قهرمانی در آسیا جای حرف و حدیث باقی نمی گذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی بر چین و نایب قهرمانی در آسیا جای حرف و حدیث باقی نمی گذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید