پرسپولیس هنوز هم مدعی قهرمانی است، باید به کالدرون فرصت داد

به گزارش مجله عطر یاس، محمدرضا زادمهر در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد انتقاداتی که از سه باخت پرسپولیس در 6 بازی ابتدایی لیگ برتر فصل جاری با گابریل کالدرون می گردد گفت: نباید همه چیز را تقصیر کالدرون انداخت. شرایط پرسپولیس در ابتدای فصل با چند سال گذشته فرق داشت. برانکو ایوانکوویچ پس از حضور چهار ساله اش تصمیم به رفتن گرفت و حالا باید به سرمربی آرژانتینی فرصت کافی داد تا با استراتژی مدنظرش بتواند در جهت قهرمانی گام بردارد.

پرسپولیس هنوز هم مدعی قهرمانی است، باید به کالدرون فرصت داد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه نمود: پرسپولیس هنوز هم می تواند برای رسیدن به قهرمانی امیدوار باشد. فاصله تیم با صدر جدول چندان زیاد نیست و در همین نیم فصل اول قطعا می تواند این فاصله را جبران کند.

وی درباره عملکرد سایر تیم های مدعی قهرمانی نظیر سپاهان و تراکتور اضافه نمود: هر دو تیم به همراه شهرخودرو مشهد برای قهرمانی می جنگند. آنها می خواهند تیمشان را در هر شرایطی برای بردن وارد زمین نمایند تا بتوانند نوار موفقیت های پرسپولیس در چند سال اخیر را قطع نموده و به قهرمانی برسند. استقلال هم رفته رفته به شرایط خوب خودش باز می شود. البته فکر می کنم پرسپولیس تمام بازی های مهم خود با مدعیان قهرمانی را انجام داده است و پس از این بازی های نسبتا راحت تری برگزار می نماید.

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به ضعف مهاجمان سرخپوشان پایتخت در امر گلزنی تاکید نمود: یک مهاجم برای شناسایی دروازه حریف احتیاج به آرامش فکری دارد. علی علیپور در سال های گذشته توانایی های خودش را بروز داده است و نمی توان از او ایراد فنی گرفت. فکر می کنم او در حال حاضر احتیاج به حمایت و تمرکز در بازی ها دارد تا بتواند بار دیگر گلزنی کند.

زادمهر در مورد جابجایی بازیکنان پرسپولیس در پست های مختلف گفت: کالدرون به فرصت احتیاج دارد. شناخت کافی را باید به زودی کسب کند تا بتواند ترکیب دلخواهش را در زمین پیدا نموده و آنها را در میدان مسابقه بیازماید. فکر می کنم به زودی می توان درباره عملکرد کادر فنی جدید تیم اظهار نظر کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 390

به "پرسپولیس هنوز هم مدعی قهرمانی است، باید به کالدرون فرصت داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس هنوز هم مدعی قهرمانی است، باید به کالدرون فرصت داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید