ورود محموله جدید تجهیزات خط فراوری واکسن

به گزارش مجله عطر یاس، معاون فنی گمرک جمهوری اسلامی ایران از ورود و ترخیص فوری محموله دیگری از تحهیزات خط فراوری واکسن در کشور اطلاع داد.

ورود محموله جدید تجهیزات خط فراوری واکسن

به گزارش خبرنگاران، مهرداد جمال ارونقی در این رابطه به ایسنا گفت که ساعت 17:10 امروز همزمان با 24 اردیبهشت ماه محموله ای از تجهیزات خط فراوری واکسن کرونا برکت به وزن حدود 50 تن از مبدا شانگهای وارد فرودگاه امام خمینی(ره) شده است.

این مقام مسئول در گمرک ایران گفت که این محموله نیز همانند سایر تجهیزات قبلی خط فراوری واکسن تحت نظارت گمرک ایران حداقل تشریفات گمرکی را طی نموده و در حداقل زمان ممکن و از پای پرواز تحویل نمایندگان ستاد اجرایی فرمان امام شد.

به گفته وی، این محموله شامل تجهیزات اصلی کنترلی از جمله ماشین آلات استریلیزاسیون ،ماشین آلات سنجش، کنترل و بازرسی،ماشین آلات لیبل زنی، اتوکلاو و هود، تجهیزات توزین از برندهای معتبر جهان است.

ارونقی یادآور شد که محموله جدید وارداتی جهت تکمیل و افزایش ظرفیت خط فراوری به 25 تا 30 میلیون دوز واکسن فراوریی در ماه است.

ورود تجهیزات خط فراوری واکسن در داخل کشور از چهارم اردیبهشت ماه شروع شده و این ششمین محموله وارداتی بوده است.

این در حالی است که در هفته اخیر فراوری واکسن برکت رسما در کشور کلید خورده است.

در جریان واردات واکسن نیز از نیمه بهمن تا به امروز حدود 3.1 میلیون دوز واکسن از چهار کشور روسیه، چین، هند و کره جنوبی وارد شده که در حداقل تشریفات گمرکی تحویل نمایندگان وزارت بهداشت شده بود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1523

به "ورود محموله جدید تجهیزات خط فراوری واکسن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود محموله جدید تجهیزات خط فراوری واکسن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید