واکنش کمیته فوتسال به احتمال تعویق جام ملت های آسیا به خاطر کرونا

به گزارش مجله عطر یاس، به گزارش خبرنگاران، داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال ایران همراه با تیم فوتسال زیر 21 سال در تورنمنت تدارکاتی تایلند حضور دارد. این تورنمنت با حضور تیم های ملی کشورهای تایلند، ترکمنستان، مالزی، تاجیکستان و کویت و همچنین تیم جوانان ایران در حال برگزاری است و ایران در نخستین گام پیروز شد تیم تاجیکستان را از پیش رو بردارد.

واکنش کمیته فوتسال به احتمال تعویق جام ملت های آسیا به خاطر کرونا

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با ارزانترین تور بالی لحظه آخری همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی اندونزی را از نزدیک شاهد باشد.

پرهیزکار در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد احتمال لغو مسابقات جام ملت های آسیا به خاطر شیوع ویروس کرونا گفت: اینجا (تایلند) هم صحبت هایی مطرح شده است که شاید بازی ها به تعویق بیافتد. به هر حال پنج تیم اصلی جام ملت های آسیا یعنی تایلند، ترکمنستان، مالزی، تاجیکستان و کویت در این تورنمنت حضور دارند و آنها هم پیگیر هستند.

وی ادامه داد: هنوز به صورت رسمی چیزی اعلام نشده است. یکی دو نماینده AFC هم در تایلند حضور دارند و یک چیزهایی می گویند ولی اینها ملاک نیست و تا چیزی رسماً اعلام نشود، نمی توان درباره آن صحبت و تصمیم گیری کرد.

رئیس کمیته فوتسال یادآور شد: به هر حال اگر تصمیم بر لغو یا تعویق مسابقات است باید زودتر اعلام نمایند تا تیم ها نسبت به این تصمیم برنامه ریزی مجدد داشته باشند. فکر می کنم AFC در این زمینه جلساتی داشته باشد و تصمیم لازم را بگیرند.

پرهیزکار همچنین در مورد حضور تیم جوانان در تورنمنت تایلند و پیروزی مقابل تیم ملی تاجیکستان، اظهار کرد: این فرصتی بود که برای تیم جوانان ایجاد شد و از آن استفاده کردیم. کادر فنی تیم ملی بزرگسالان به خاطر حضور در جام ملت ها اظهار داشت صلاح نیست در تورنمنت تایلند شرکت کند. ما هم این فرصت را از دست ندادیم تا برای تیم جوانان برنامه ریزی کنیم.

وی اضافه نمود: تمام تیم هایی که اینجا هستند قرار است در جام ملت ها شرکت نمایند و با تیم کامل خود در این رقابت ها حضور دارند به جز ایران که با تیم جوانانش آمده. نتیجه گیری هم در تایلند برای ما ملاک نیست. هدفمان خیلی بزرگتر از این چیزها است. می خواهیم پشتوانه سازی خوبی برای فوتسال انجام بدهیم و اینجا هم تورنمنتی است که می توان به بازیکنان جوان بهای زیادی داد.

رئیس کمیته فوتسال همچنین درباره علت حضور حسین شمس با تیم جوانان در تایلند، گفت: آقای شمس همزمان با این تورنمنت، دوره آموزشی داشت و برای همین به تایلند آمده است. ایشان جدا از تیم هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 579

به "واکنش کمیته فوتسال به احتمال تعویق جام ملت های آسیا به خاطر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش کمیته فوتسال به احتمال تعویق جام ملت های آسیا به خاطر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید