واکنش زنان فوتبالیست به اظهارات توهین آمیز فنونی زاده و حیدری

به گزارش مجله عطر یاس، در روز های گذشته بین سپهر حیدری و مهدی فنونی زاده، دو تن از پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال مردان بحث لفظی پیش آمد که طی آن فوتبال زنان مورد بی مهری قرار گرفته است. در پی این اتفاق تعدادی از بازیکنان، مربیان، داوران و هواداران در صفحات شخصی خود در اینستاگرام به این موضوع واکنش نشان دادند و از این نوع برخورد انتقاد کردند.

واکنش زنان فوتبالیست به اظهارات توهین آمیز فنونی زاده و حیدری

برخی از اهالی فوتبال زنان متنی را به صورت مشترک در صفحات خود انتشار دادند که در آن به سابقه فوتبال زنان در ایران اشاره و تاکید کردند که با وجود تمام محدودیت هایی که فوتبال زنان ایران با آن دست و پنجه نرم می کند، اما نسبت به فوتبال زنان در کشور های همسایه جایگاه بهتری دارد و چنین رفتاری قابل قبول و پسندیده نیست.

گلاره ناظمی (داور و مسوول مسابقات فوتبال زنان)، زهرا قنبری (بازیکن تیم ملی و خانم گل فوتبال)، یاسمن فرمانی (لژیونر فوتبال زنان در تیم شارلوا)، سارا شیربیگی (ملی پوش فوتسال زنان)، نیلوفر اردلان (مربی فوتسال و فوتبال)، الهام فرهمند (ملی پوش فوتبال و عضو تیم وچان کردستان)، زهرا خواجوی (دروازه بان تیم ملی فوتبال)، فرزانه توسلی (دروازه بان تیم ملی فوتسال) و فاطمه شریف (مربی فوتسال) تنها چند نفر از کسانی هستند که این اظهارات واکنش نشان دادند.

منبع: فرارو
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1273

به "واکنش زنان فوتبالیست به اظهارات توهین آمیز فنونی زاده و حیدری" امتیاز دهید

2 کاربر به "واکنش زنان فوتبالیست به اظهارات توهین آمیز فنونی زاده و حیدری" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش زنان فوتبالیست به اظهارات توهین آمیز فنونی زاده و حیدری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید