هنوز وارد خیز ششم سراسری کرونا نشده ایم، کاهش آمار بستری ها در 7 روز اخیر در کشور به جز کرمان

به گزارش مجله عطر یاس، خبرگزاری خبرنگاران- آمار بستری 7 روز اخیر نسبت به هفته قبل از آن در تمام استان ها به جز کرمان کاهشی است.

هنوز وارد خیز ششم سراسری کرونا نشده ایم، کاهش آمار بستری ها در 7 روز اخیر در کشور به جز کرمان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، بر اساس اخرین اطلاعات نرم افزار ماسک؛ آمار بستری 7 روز اخیر نسبت به هفته قبل از آن در تمام استان ها به جز کرمان کاهشی است، مهمتر این که برخی شهرستان هایی که اخیرا قرمز شده بودند از شرایط قرمز خارج خواهند شد. این بدان معناست که هنوز موج ششم سراسری در کشور آغاز نشده است. باید بسیار هشیار و مراقب باشیم تا از بروز خیز ششم جلوگیری شود.

فرایند بستری در بیشتر استان های کشور پایدار یا کاهشی است. فقط استان کرمان در 7 روز گذشته افزایش موارد بستری را نسبت به هفته قبلش تجربه کرد. فرایند پذیرش بیماران سرپایی هم پایدار است. در برخی شهرستان ها که به تازگی قرمز شده بودند هم اکنون فرایند ابتلا کاهشی شده و به زودی از شرایط قرمز خارج می شوند.

این بدان معنی است که خوشبختانه، بر خلاف برخی ادعا های مطرح شده، هنوز وارد خیز ششم سراسری کرونا نشده ایم. طرح ادعا بدون پشتوانه دقیق علمی و آماری می تواند مردم و مسؤولان را به اشتباه بیاندازد و مسائل جدی به وجود آورد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1785

به "هنوز وارد خیز ششم سراسری کرونا نشده ایم، کاهش آمار بستری ها در 7 روز اخیر در کشور به جز کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنوز وارد خیز ششم سراسری کرونا نشده ایم، کاهش آمار بستری ها در 7 روز اخیر در کشور به جز کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید