همسر مکرون به شغل سابقش برمی شود

به گزارش مجله عطر یاس، انتخاب نوشت: بانوی اول فرانسه که به خاطر حمایت از حرفه سیاسی امانوئل مکرون همسرش از شغل معلمی دست کشیده بود، قرار است بار دیگر در مدرسه ای در پاریس تدریس کند.

همسر مکرون به شغل سابقش برمی شود

به گزارش دویچه وله، بریژیت مکرون گفت که در حال بازگشت به کلاس درس است.همسر رئیس جمهور فرانسه این مطلب را روز دوشنبه در افتتاحیه یک مرکز آموزشی بزرگسالان در محله کلیشی سو بوآ (Clichy-sous-Bois) پاریس گفت. بانوی اول فرانسه به راه اندازی این مدرسه یاری کرد تا متقاضیان کار و افراد 25 تا 48 سال که در مقطع دبیرستان ترک تحصیل نموده اند، مشغول به تحصیل شوند.

تحصیلات مورد احتیاج این افراد برای یاری به آنها در یافتن شغل است.محله پاریسی کلیشی سو بوآ، از جمله مناطق فقیرنشین پایتخت فرانسه است.در سال 2005 میلادی دو پسر بچه پس از فرار از دست پلیس در این منطقه جان خود را از دست دادند.این اتفاق هفته ها شورش را بدنبال داشت.

بریژیت زمانی که به تدریس ادبیات فرانسه در شهر آمیان مشغول به تدریس بود با امانوئل مکرون ملاقات کرد.مکرون در آن موقع 15 سال داشت.بریژیت مکرون تا سال 2015 به تدریس در یک مدرسه معتبر خصوصی در پاریس اشتغال داشت اما به خاطر حمایت از حرفه سیاسی همسرش بازنشسته شد.

310311منبع: خبرآنلاین
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 290

به "همسر مکرون به شغل سابقش برمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همسر مکرون به شغل سابقش برمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید