همایش بازنشستگان صنعت فولاد استان کرمان برگزار می گردد، بازدید از موزه های استان در روز جهانی گردشگری رایگان است

به گزارش مجله عطر یاس، برگزاری همایش بازنشستگان صنعت فولاد استان کرمان، بازدید رایگان از موزه های استان در روز جهانی گردشگری و ساخت شبستان جدید در امامزاده سلطان سید احمد جیرفت از مهمترین اخبار کوتاه استان کرمان هستند.

همایش بازنشستگان صنعت فولاد استان کرمان برگزار می گردد، بازدید از موزه های استان در روز جهانی گردشگری رایگان است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای همسر دانشجو کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران از کرمان، رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان صنعت فولاد کرمان از برگزاری همایش بازنشستگان صنعت فولاد استان کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس اطلاع داد.

هوشنگ انکوتی با اشاره به اینکه این همایش در راستای تکریم بازنشستگان و تجلیل از خانواده های شهیدان صنعت فولاد و ایثارگران برگزار می گردد، اضافه نمود: همایش بازنشستگان صنعت فولاد استان کرمان فردا 6 مهر از ساعت 9 صبح در سالن مرحوم کاشی گر شهر کرمان واقع در کوی ذغالسنگ برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه این همایش با آنالیز مسائل بازنشستگان صنعت فولاد همراه است، خاطر نشان کرد: در این مراسم تعدادی از مسئولان استانی نیز حضور دارند.

بازدید از موزه های استان در روز جهانی گردشگری رایگان است

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از رایگان بودن موزه های زیر نظر این اداره کل در روز جهانی گردشگری اطلاع داد.

محمود وفایی با اشاره به ابلاغ بخشنامه ای به همه موزه های زیر نظر سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در کل کشور،

گفت: بر این اساس ششم مهرماه سال جاری مصادف با روز جهانی گردشگری، همه موزه های زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان برای بازدید عموم رایگان هستند.

وی با بیان اینکه این بخشنامه به درخواست معاون گردشگری و موافقت رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهیه شده است گفت: با توجه به اینکه استان کرمان دارای 16 موزه مشارکتی و غیر مشارکتی است بنابراین در این روز تعداد زیادی از مسافران و همشهریان کرمانی می توانند از فضاهای این موزه ها بهره مند شوند.

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان خاطر نشان کرد: مرکز استان کرمان دارای بیشترین تعداد موزه های استان است که هرساله پذیرایی تعداد کثیری از گردشگران ومسافران هستند.

ساخت شبستان جدید در امامزاده سلطان سید احمد جیرفت

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت گفت: در راستای تکمیل طرح جامع اماکن متبرکه شهرستان، عملیات عمرانی ساخت شبستان و صحن امامزاده سلطان سید احمد (ع) بخش درب بهشت در زمینی به مساحت 1350 متر مربع در دست اقدام است.

مهدی محمدی فر اظهار داشت: این عملیات در 4 فاز ظرف مدت یکسال آینده در صورت تخصیص اعتبارات سازمانی و اجرایی در طرح مودت تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات عمرانی اماکن متبرکه شهرستان گفت: عملیات ساخت گنبد امامزاده عبدالله(ع) بخش مرهک نیز در مرحله تکمیل ساخت اسکلت گنبد است .

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 602

به "همایش بازنشستگان صنعت فولاد استان کرمان برگزار می گردد، بازدید از موزه های استان در روز جهانی گردشگری رایگان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش بازنشستگان صنعت فولاد استان کرمان برگزار می گردد، بازدید از موزه های استان در روز جهانی گردشگری رایگان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید