هدفم آقای گلی در لیگ برتر است

به گزارش مجله عطر یاس، عارف رستمی در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص شرایط خود در باشگاه ذوب آهن گفت: قسمت شد که به ذوب آهن بیایم و این فضا را تجربه کنم و با باشگاه ذوب آهن کار کنیم و دیروز هم اولین روز تمرینی خود را در این باشگاه تجربه کردیم.

هدفم آقای گلی در لیگ برتر است

وی افزود: امیدوارم رفته به رفته با شرایط ذوب آهن بیشتر آشنا شوم و بتوانم در این تیم راه بیفتم، هدف من در ذوب آهن مثل سال گذشته آقای گلی است و امیدوارم با رسیدن به آقای گلی به تیم ملی بروم و بعد از آن هم هدف دارم به بازی در اروپا برسم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص شرایط تهاجمی ذوب آهن در لیگ بیست و یکم شرح داد: قطعاً امسال برای ذوب آهن با سال های دیگر خیلی فرق کرده است و دیدگاه مدیران این مجموعه تغییر کرده است و مهدی تارتار هم نسبت به بازیکنان شناخت خوبی دارد.

ذوب آهن فصل متفاوتی می خواهد

وی ادامه داد: با خریدهای آقای تارتار و ذوب اهن مشخص است این تیم رتبه ای که در فصل بیست و یکم می خواهد به دست بیاورد با یکی دو سال گذشته فرق می کند و آنها می خواهند یک فصل متفاوت را با فصول گذشته برای ذوب آهن رقم بزنند و این تیم دوباره به قدرت برگردد.

رستمی با اشاره به پیشینه درخشان تارتار در فوتبال ایران افزود: اولین سال است که با آقای تارتار کار می کنم، رزومه او در فوتبال ایران مشخص است، تیم های او همیشه بالای جدول بودند و هر جا بوده پیروز بوده، او سبک بازی خاصی دارد و امیدوارم در ذوب آهن هم پیروز باشد.

وی ابراز داشت: حتماً ذوب آهن روزهای خوبی را سپری می کند مدیریت و مجموعه به طور جدی پای کار آمدند و شرایط با سال های گذشته فرق می کند، ما هم به همین علت تلاش می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1663

به "هدفم آقای گلی در لیگ برتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفم آقای گلی در لیگ برتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید