هافبک منچسترسیتی: مسی بهترین بازیکن تاریخ است

به گزارش مجله عطر یاس، ایلکای گوندوغان، هافبک منچسترسیتی و تیم ملی آلمان، معتقد است که لیونل مسی بهترین بازیکن نسل حاضر و تاریخ فوتبال به شمار می رود.

هافبک منچسترسیتی: مسی بهترین بازیکن تاریخ است

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فوق ستاره بارسلونا مانند کریستیانو رونالدو برنده 5 توپ طلا شده و به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ شناخته می گردد. مسی و رونالدو سال جاری نیز در رقابت برای کسب این جایزه هستند و ویرجیل فن دایک نیز که قهرمانی در اروپا را با لیورپول در فصل گذشته تجربه کرد یکی از اصلی ترین رقبای این دو نفر است.

در حالی که رقابت بین رونالدو مسی در سال های اخیر همواره ادامه داشته، گوندوغان شکی ندارد که مسی بهترین بازیکن است که او در دنیای فوتبال دیده است. هافبک تیم ملی آلمان در این باره گفت: لیونل مسی بهترین بازیکن دنیاست. از نظر من او توانایی های بسیار خاصی دارد. او با استعداد است و همواره می داند که این استعداد را چطور در زمین نشان دهد. او همواره توانایی دریافت تصمیم درست را دارد. از سرعت خود به خوبی علیه رقبا استفاده می نماید و قدرت تمام کنندگی بالایی دارد. هیچکس دیگر به اندازه مسی با کیفیت نیست. او بازیکن ستاره نسل من و بهترین بازیکن تاریخ است. من امیدوارم که بتوانیم برای سال های بیشتری بازی او را ببینیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 392

به "هافبک منچسترسیتی: مسی بهترین بازیکن تاریخ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هافبک منچسترسیتی: مسی بهترین بازیکن تاریخ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید