هاشمیان: امکانات تیم ملی بهتر شده اما همه دنیا پیشرفت کرده

به گزارش مجله عطر یاس، همان طورکه قطر فوتبال ضعیفی داشت ولی با امکانات خوب و برنامه ریزی چندین ساله به اولین تیم آسیا تبدیل شد، ما هم نباید از این قافله عقب بمانیم .

هاشمیان: امکانات تیم ملی بهتر شده اما همه دنیا پیشرفت کرده

امکانات تیم ملی بهتر شده اما همه دنیا پیشرفت کرده

وحید هاشمیان تنها دستیار ایرانی ویلموتس در تیم ملی که بالاترین مدرک مربیگری در فوتبال اروپا را به دست آورده است (پرولایسنس) از فردا(شنبه) در تمرین تیم ملی حاضر خواهد بود.

او که روز پنجشنبه به همراه ویلموتس برای دیدن امکانات فوتبال ایران و همچنین تمرین تیم جوانان به مرکز آکادمی ملی فوتبال رفته بودند، توضیحاتی در خصوص انتخابش و وظایفش در برنامه فوتبال برتر ارائه داد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال هامبورگ و بایرن مونیخ در ابتدا با اشاره به زمین تمرینی آکادمی فوتبال گفت: این زمینی است که قبلاً ما همراه با تیم ملی ایران به اینجا می آمدیم و تمرین می کردیم و خاطرات خیلی خوبی ازاینجا دارم، برای صعود به جام دنیای و بازی های خوبی که همراه باتیم ملی در آن مقطع انجام دادیم تمریناتمان را همگی در همین محل برگزار می کردیم.

هاشمیان درباره بازگشت دوباره اش به تیم ملی گفت:خیلی خوشحالم که بعد ازسال ها دوباره به تیم ملی برگشتم. اما این سری نه به عنوان بازیکن بلکه به عنوان مربی تیم ملی. امیدوارم بتوانم در حد توانم به فوتبال کشورم ایران کمک کنم.

او در خصوص ارتباطش با ویلموتس هم گفت: هفته گذشته با آقای ویلموتس از طریق تلفن یکسری صحبت های کلی را انجام دادم. از امروز(پنجشنبه) که به تهران رسیدم بعدازظهر با ایشان دیدار کردیم و صحبت های بسیار خوبی را داشتیم. به اتفاق بر سر تمرینات تیم جوانان رفتیم و ایشان با بازیکنان صحبت کردند.

وی در ادامه در خصوص مربیان دیگر تیم ملی گفت: باید با ویلموتس خیلی صحبت کنیم. ضمن اینکه مربیان تیم ملی هم امروز(جمعه) اضافه می شوند و ان شا الله که بتوانیم یک استارت بسیار خوبی بزنیم و من همه بتوانم به همراه ویلموتس هر کمکی در حد توانم هست را برای تیم ملی انجام دهم.

او درباره امکانات موجود تیم ملی گفت: طبیعتاً امکاناتی که در حال حاضر با توجه به این زمین و واحد پک موجود است نسبت به زمان ما پیشرفت داشته اما باید قبول کنیم کل فوتبال دنیا پیشرفت کرده و ما هم باید خودمان را به آن استانداردها می رساندیم. فکر می کنم دریکی دو سال گذشته اتفاقات بهتری هم افتاده است.مثلاً این زمین تمرینی را که وجود دارد وجدید افتتاح شده است کیفیت خوبی دارد ضمن اینکه علاوه بر پک مراکزی هم برای فیزیوتراپی بازیکنان در نظر گرفته شده است.

هاشمیان در سرانجام گفت: طبیعتاً برای اینکه ما بتوانیم در آسیا حرف اول را بزنیم باید امکاناتمان را هم قوی کنیم. همان طورکه قطر فوتبال ضعیفی داشت ولی با امکانات خوب و برنامه ریزی چندین ساله به اولین تیم آسیا تبدیل شد، ما هم نباید از این قافله عقب بمانیم و خودمان را باید روز به روز برای بهتر شدن پیش ببریم.

3-670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 140

به "هاشمیان: امکانات تیم ملی بهتر شده اما همه دنیا پیشرفت کرده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشمیان: امکانات تیم ملی بهتر شده اما همه دنیا پیشرفت کرده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید