نمی توان در همه تورنمنت ها شرکت کرد، باید به کشتی گیران تلنگر زد

به گزارش مجله عطر یاس، به گزارش خبرنگاران، غلامرضا محمدی در مورد آغاز مرحله سوم اردوی تیم ملی آزاد برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک گفت: درحال حاضر همه در مجموعه ورزشی آزادی هستیم و از ساعت 11 تا 13 تست کرونای بچه ها انجام شد و بالغ بر 90 نفر تست دادند و منتظر جواب تست هستیم تا به صورت رسمی تمرینات از فردا (یکشنبه) در خانه کشتی آغاز شود.

نمی توان در همه تورنمنت ها شرکت کرد، باید به کشتی گیران تلنگر زد

وی در خصوص دعوت از چند کشتی گیر دیگر به اردوی سوم مثل احمد بذری و ارشک محبی تاکید کرد: مطمئناً یک جاهایی ما باید به کشتی گیرانمان تلنگر بزنیم، هم به کشتی گیران جوان و هم باتجربه که حضور در اردوی تیم ملی برای شأن یکنواخت نشود. دوست داریم کشتی گیران در اردوها فرایند رو به رشد و پیشرفت داشته باشند و کادرفنی هم این را احساس کند.

محمدی در خصوص اینکه تیم ملی در جام دانکلوف شرکت خواهد کرد یا نه، گفت: دعوت نامه از کشورهای مختلف برای ما ارسال می شود ولی این یک واقعیت هست که ما نمی توانیم در همه تورنمنت ها حضور داشته باشیم. حضور ما باید هدفمند و طبق زمان معین باشد. تورنمنت اوکراین و جام رنکینگ دار ایتالیا که یکی اوایل اسفند و دیگری اواسط اسفند ماه برگزار می شود را به فدراسیون پیشنهاد دادیم. ما باید اردوهایمان را شروع می کردیم و حداقل نیاز به 4 تا اردو بود که بچه ها با شرایط روحی و جسمی به شرایط نسبی برسند و تمرین پرفشار را در دستور کار قرار دهیم. ما شرایط خودمان را می سنجیم و در تورنمنت هایی که می تواند برایمان مفید باشد، شرکت می کنیم.

سرمربی تیم ملی آزاد که همراه دبیر به لرستان رفته بود، در انتها گفت: قطعاً حضور دبیر به صورت میدانی در استان ها اثرات مثبتی را خواهد داشت و این در سراسر کشور اتفاق می افتد و لرستان هم از این قاعده مستثنی نیست. در این سفر من هم کنارش بودم و ما میزبان دبیر بودیم. هرچند دبیر خودش متولی ورزش اول کشور است. حضور او اثرات خوب برای کشتی لرستان در آینده خواهد داشت و شور و هیجان در کشتی استان ایجاد کرد. اگر دبیر و من و همه کسانی که کشتی را دوست دارند، مطالبه ای دارند این مطالبه شخصی نیست و فقط برای کشتی است و انتظار می رود همه مسئولان به کشتی ورزش پرافتخارمان کمک کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1334

به "نمی توان در همه تورنمنت ها شرکت کرد، باید به کشتی گیران تلنگر زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی توان در همه تورنمنت ها شرکت کرد، باید به کشتی گیران تلنگر زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید