نامه معاونان دانشجویی دانشگاه ها به وزیر علوم، پیگیری ضرر خوابگاه های خودگردان دانشگاه ها

به گزارش مجله عطر یاس، معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: خوابگاه های خودگردان دانشگاه ها مانند برخی صنوف به دلیل کرونا ضرر کرده اند. برای اینکه متضرر نشوند و بعد از بازگشایی دانشگاه ها بتوانیم از کمک آنها استفاده کنیم توصیه کردیم که دولت از آنها حمایت کند.

نامه معاونان دانشجویی دانشگاه ها به وزیر علوم، پیگیری ضرر خوابگاه های خودگردان دانشگاه ها

سعید حبیبا معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، درباره مشکل تعطیلی فعالیت خوابگاه های خودگردان در اثر تعطیلی خوابگاه ها و دانشگاه ها و ضرر این مجموعه ها، اظهارداشت: خوابگاه خودگردان یک مجموعه خصوصی است که با اخذ تاییدیه هایی صلاحیت لازم برای اسکان دانشجو اخذ می کند.

وی گفت: این خوابگاه ها زیرمجموعه دانشگاه و وزارت علوم محسوب نمی شود که تخفیف صندوق رفاه دانشجویان برای بازگرداندن هزینه خوابگاه مشمول آنها شود.

نامه معاونان دانشجویی دانشگاه های منطقه یک به وزیر برای پیگیری ضرر خوابگاه خودگردان

حبیبا ادامه داد: خوابگاه های خودگردان دانشگاه ها مانند سایر صنوفی هستند که به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور دچار ضرر شده اند. دولت سیاست هایی را برای جبران خسارت مجموعه هایی که از کرونا متاثر شده اند دارند و خوابگاه های خودگردان هم شامل همان سیاست ها می شوند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: در این باره برای این خوابگاه ها از طرف معاونان دانشجویی دانشگاه های منطقه یک به وزیر علوم نامه داده ایم و اعلام کرده ایم که این افرادی که با احداث خوابگاه خودگردان کمک دانشگاه و دولت هستند، برای اینکه متضرر نشوند و بعد از بازگشایی دانشگاه ها هم بتوانیم از کمک این مجموعه استفاده کنیم توصیه کرده ایم که این مجموعه ها هم مانند سایر صنوف و اقشاری که مورد حمایت دولت قرار می گیرند مورد توجه باشند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 871

به "نامه معاونان دانشجویی دانشگاه ها به وزیر علوم، پیگیری ضرر خوابگاه های خودگردان دانشگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه معاونان دانشجویی دانشگاه ها به وزیر علوم، پیگیری ضرر خوابگاه های خودگردان دانشگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید