مهلت ویرایش اطلاعات مسکن ملی امروز تمام می گردد

به گزارش مجله عطر یاس، همزمان با نزدیک شدن به زمان انتها مهلت ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح مسکن ملی، وزارت راه و شهرسازی از اعطای تسهیلات 100 میلیون تومانی برای هر واحد مسکن ملی به متقاضیان اطلاع داد.

مهلت ویرایش اطلاعات مسکن ملی امروز تمام می گردد

جهت دریافت خدمات آلاچیق حیاط با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

امکان ویرایش اطلاعات از روز چهارشنبه (4 تیرماه) تا 14 تیر برای تمام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن (مرحله اول، مرحله دوم و ثبت نام پیامکی) که استعلامات آن ها مورد آنالیز قرار گرفته است فراهم شده بود که تا سرانجام امشب ادامه خواهد داشت.

طرح مسکن ملی شامل احداث 400 هزار واحد مسکونی برای دهک های چهار تا هفت میان درآمدی است که تکمیل آنها بنابراعلام دولت، سرانجام سال 99 است.

پروانه اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی امروز (شنبه) با اعلام اینکه مهلت ویرایش اطلاعات پذیرفته شدگان طرح مسکن ملی تا ساعت 24 امروز است، گفت: بیشترین میزان مشارکت در طرح اقدام ملی مسکن متعلق به تهرانی ها با 155 هزار نفر و کمترین میزان مشارکت مربط به استان کهگیلویه و بویراحمد با 63 هزار نفر است.

وی با تاکید بر اینکه پذیرفته شدگان طرح مسکن ملی تا سرانجام امروز فرصت ویرایش اطلاعات خود را در سامانه https://tem.mrud.ir/announcements دارند، اضافه کرد: یکسری از اطلاعات از جمله شهر محل سکونت و کد ملی قابل تغییر نیستند. اما بخشی از اطلاعات از جمله نشانی از جمله مواردی است که در صورت تغییر، باید ویرایش گردد.

اصلانی همچنین گفت: تسهیلات اقدام ملی مسکن برای هر واحد مسکن ملی 100 میلیون تومان است.

به گفته وی، آورده سازنده برای هر واحد حداکثر 20 درصد است و 80 درصد تسهیلات به هر واحد به سازندگان تعلق می گیرد. همچنین تسهیلاتی که سازندگان برای ساخت مسکن ملی دریافت می نمایند قابل انتقال به خریدار است و خریداران متعهد می شوند، بازپرداخت تسهیلات خریداری شده را پرداخت نمایند.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با اعلام اینکه عملیات اجرایی ساخت مسکن در همه استان ها آغاز شده است، شرح داد: استان زنجان جز پیشروترین استان ها در ساخت مسکن ملی بوده و استانی است که عملیات اجرایی مسکن ملی در بعضی از واحدها به مرحله اسکلت رسیده است.

در قالب طرح اقدام ملی مسکن قرار است 400 هزار واحد مسکونی در کشور ساخته گردد که از این تعداد 200 هزار واحد در شهرهای جدید، 100 هزار واحد در بافت های فرسوده شهری و 100 هزار واحد در شهرهای کوچک ساخته می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 919

به "مهلت ویرایش اطلاعات مسکن ملی امروز تمام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ویرایش اطلاعات مسکن ملی امروز تمام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید