مقاله: چیزهایی که ممکن است در مورد موزه زیست کره مونترال ندانید

به گزارش مجله عطر یاس، فضای داخلی نمایشگاهی موزه زیست کره مونترال را معمارانی از شرکت گلدن متاک (Golden Metak Productions) طراحی کردند. بازدیدنمایندگان به 4 پلت فورم موضوعی که در 7 بخش تقسیم شده اند، دسترسی دارند. ساختمان به طور کلی 37 متر پله برقی دارد که در آن موقع طولانی ترین پله برقی ساخته شده بود.

مقاله: چیزهایی که ممکن است در مورد موزه زیست کره مونترال ندانید

یکی از خاطرات تلخی که این ساختمان به خود دیده است، یک آتش سوزی بود که در سال 1976 رخ داد. عصر روز 20 می در آن سال، در طول بازسازی ساختاری ساختمان، آتشی شعله ور شد که حباب اکریلیکی و شفاف ساختمان را از بین برد اما ساختار فولادی محکم بنا، باقی ماند. این موضوع باعث شد که این جاذبه تا سال 1990 بسته بماند.

در ماه آگوست سال 1990، سازمان محیط زیست کانادا، این بنا را 17.5 میلیون دلار خریداری کرد تا بتواند آن را به موزه ای تبدیل کند که زیست بوم آبی منطقه ها دریاچه لارنتیان و رودخانه سنت لارنس را به نمایش بگذارد. این موزه در سال 1995 به اسم یک موزه آب افتتاح شد و مجموعه ای از سازه های محصور به وسیله اریک گاتیر (Éric Gauthier) در داخل اسکلت فولادی اصلی طراحی شد.

در سال 2007، همانطور که گفته شد، این ساختمان یک بار دیگر به وسیله محیط زیست کانادا تغییر کاربری دارد و به اسم موزه محیط زیست به کار گرفته شد. در آن موقع در وبسایت محیط زیست کانادا، تبلیغات زیادی از آن به نمایش گذاشته شد که مردم را ترغیب می کرد تا از آن بازدید نمایند. تمام مسائلی که مربوط به محیط زیست بود، نظیر کیفیت آب و هوا، توسعه پایدار و تکنولوژی های محیط زیست در اینجا به نمایش گذاشته شد. از آن موقع تا به امروز، این موزه دیگر تغییری کاربری نداده است و همچنان به موزه زیست کره مونترال شناخته می شود.

منبع مقاله: چیزهایی که ممکن است در مورد موزه زیست کره مونترال ندانید

انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1724

به "مقاله: چیزهایی که ممکن است در مورد موزه زیست کره مونترال ندانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: چیزهایی که ممکن است در مورد موزه زیست کره مونترال ندانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید