مقاله: روش های مختلف دریافت ویزای کانادا و مهاجرت

به گزارش مجله عطر یاس، کانادا بیشتر از 60 برنامه مختلف مهاجرتی دارد. هر کدام از این برنامه ها معیارهای خاصی برای افرادی که تصمیم به اخذ ویزای کانادا و مهاجرت گرفته اند دارند. به یاد داشته باشید که قوانین و مدارک لازم برای مهاجرت به کانادا همواره در حال تغییر هستند، در نتیجه افراد متقاضی باید قبل از اقدام برای دریافت ویزا از شرایط و قوانین جدید مهاجرت به کانادا آگاهی پیدا نمایند.

مقاله: روش های مختلف دریافت ویزای کانادا و مهاجرت

مهاجرت به کانادا به وسیله روش سرمایه گذاری به یکی از بهترین و سریع ترین روش های مهاجرت به این کشور تبدیل شده است. این روش مهاجرت به دلیل مزایای زیادی که دارد، در چند سال اخیر مورد توجه مدیران، سرمایه گذاران و صاحبان مشاغل بوده است؛ کسانی که توانایی سرمایه گذاری و یاری به اقتصاد کانادا را دارند.

کانادا به خاطر وجود دانشگاه ها و مراکز علمی دارای اعتبار در سطح جهانی، یکی از کشورهای محبوب دانشجویان برای ادامه تحصیل در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا است. افراد متقاضی برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا و مهاجرت با این روش، باید از یکی از دانشگاه های معتبر در این کشور پذیرش بگیرند و مدرک زبان آیلتس با نمره 6 به بالا داشته باشند.

مهاجرت به کانادا به وسیله روش تخصص کاری به کسب امتیاز کافی با معیارهای سن، سطح تحصیلات، سابقه کاری (به خصوص تجربه کاری)، تسلط بر زبان های انگلیسی و یا فرانسه (حداقل آیلتس 6 یا بالاتر در هر مقطع) و سرمایه کافی برای اقامت احتیاج دارد. داشتن پیشنهاد کاری از یک کارفرمای کانادایی باعث افزایش امتیاز افراد متقاضی و تسهیل فرایند دریافت ویزای کاری کانادا برای آنها می گردد.

منبع مقاله: روش های مختلف دریافت ویزای کانادا و مهاجرت

انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1121

به "مقاله: روش های مختلف دریافت ویزای کانادا و مهاجرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: روش های مختلف دریافت ویزای کانادا و مهاجرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید