مجموعه داستان رد پا های روی آب منتشر شد خبرنگاران

به گزارش مجله عطر یاس، مجموعه داستان رد پا های روی آب نوشته جمعی از نویسندگان توسط نشر صاد منتشر شد. کتاب شامل 6 داستان با موضوع چالش های آدمی در مواجهه با ایمان است.

مجموعه داستان رد پا های روی آب منتشر شد خبرنگاران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی نشر صاد، مجموعه داستان رد پا های روی آب به قلم تیمور آقامحمدی، سیدمیثم موسویان و مرتضی فرجی است که در 134 صفحه از سوی نشر صاد در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. این کتاب مجموعه 6 داستان با موضوع چالش های آدمی در مواجهه با ایمان است.

بازگو کردن مباحث دینی و معنوی در قالب داستانی امروزی و تکنیکال، شخصیت پردازی درست و کمال یافته، زبان شناسنامه دار راوی داستان ها همه از نقاط قوت داستان های این مجموعه هستند که بستر خوانشی به سزا از امور معنوی و اخلاقی را برای مخاطب حرفه ای داستان فراهم آورده است.

گزیده ای از کتاب به شرح زیر است:

حالا که اسکندری و بهمنی مرده اند، راحت تر می توانم دربارهٔ آن روز شوم و سعد بگویم و بگویم که چطور همه تا آستانهٔ مرگ رفتیم. اسکندری که آن بنای یادبود را ساخت و به احدی دلیلش را نگفت، دستم آمد که من هم باید حالاحالا ها آن حکایت را درز بگیرم، ازطرفی هم نمی خواستم بهمنی یقه ام را بگیرد که چه کار به کار دخترم داری؛ حالا که هر دو به طریقی مرده اند، می گویم که چه بر ما گذشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1430

به "مجموعه داستان رد پا های روی آب منتشر شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه داستان رد پا های روی آب منتشر شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید