قرارمان باشد بعد از حذف کرونا

به گزارش مجله عطر یاس، خبرنگاران/یزد شهردار میبد با تاکید بر این نکته که قرارمان باشد بعد از حذف کرونا، گفت: پذیرای میهمانان نوروزی در سال 99 نخواهیم بود.

قرارمان باشد بعد از حذف کرونا

علیرضا نقوی در گفت وگو با خبرنگاران ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی برای همه هموطنان، گفت: در آستانه سال 99، میهمان ناخوانده ای به استان یزد و شهرستان میبد وارد شده است که در زمان کوتاهی شیوع زیادی پیدا کرد و سال جاری بنا به برنامه ریزی های قبلی، پذیرای میهمانان نوروزی نخواهیم بود.

وی با تاکید بر این که قرارمان باشد برای بعد از حذف کامل کرونا، اضافه نمود: بهترین مکان برای حفظ سلامتی مردم در شرایط کنونی شیوع کرونا، ماندن در خانه است لذا سال جاری به مسافرت توصیه نمی کنیم و از مسافران تقاضا داریم با سفر به شهرستان میبد، بار مضاعفی را بر دوش مدافعان سلامت تحمیل نکنند.

نقوی در ادامه میبد را یکی از بهترین مقاصد گردشگری ایران خواند ولی در عین حال اظهار کرد: در ایام نوروز 99 و تا حذف کامل کرونا هیچ برنامه و مکانی برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در میبد نداریم و تمام هتل ها، بومگردی ها، میهمان خانه ها ، رستوران ها و اقامتگاه ها تعطیل هستند و بناهای تاریخی شهرستان استراحت خواهند کرد.

وی ابراز کرد: تمام ورودی ها به شهرستان میبد اعم از ورودی اردکان به میبد، ورودی کمربند غربی و کمربند شرقی به داخل شهرستان بسته و تردد با نظارت و کنترل انجام می گیرد و اگر با مورد مشکوکی از ویروس کرونا برخورد کنیم بلافاصله قرنطینه 14 روزه اعمال خواهد شد .

شهردار میبد در سرانجام نیز از شهروندان میبدی خواست به وسیله ماندن در خانه، در حفظ سلامتی خانواده خود سهیم و به غیر از موارد ضروری از منزل خارج نشوند و با برنامه های سرگرم کننده ای که از سوی شهرداری و شورای شهر در فضای مجازی منظور شده، نظاره گر دیدنی های شهرستان باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 781

به "قرارمان باشد بعد از حذف کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارمان باشد بعد از حذف کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید