قدردانی فرمانده ناجا از هیئت های مذهبی

به گزارش مجله عطر یاس، فرمانده ناجا ضمن قدردانی از هیئت های مذهبی به دلیل همکاری بسیار خوب با پلیس در دهه اول محرم گفت: امیدواریم با ریشه کن کردن ویروس منحوس کرونا ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را در روزهای آینده و تا سرانجام ماه صفر باشکوه تر برگزار کنیم.

قدردانی فرمانده ناجا از هیئت های مذهبی

به گزارش خبرنگاران سردار حسین اشتری اظهارکرد: با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ارائه دستورالعمل های بهداشتی و به تبع آن محدودیت های موجود، شاهد برگزاری باشکوه مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) بودیم که جا دارد از مسئولان هیئت ها، حسینیه ها، مساجد و تکایا به دلیل همکاری با نیروی انتظامی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ایام محرم به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی تشکر و قدردانی کنم.

وی ادامه داد: در شب های دهه اول ماه محرم و در شرایطی که کشور درگیر ویروس منحوس کروناست، مایه خرسندی است که با مدیریت و برنامه ریزی دقیق و اصولی و همراهی مردم فهیم ایران اسلامی، مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با رعایت دستور العمل های بهداشتی به نحو مطلوب در سراسر کشور برگزار گردید.

فرمانده ناجا توضیح داد: بر خود وظیفه می دانم که از عزاداران حسینی، عاشقان و شیفتگان اهل بیت (ع) که به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کردند، قدردانی و تشکر کنم.

وی ضمن آرزوی قبولی عزاداری های عاشقان و شیفتگان اهل بیت (ع)، گفت: امید است با عنایات خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و راهنمایی های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب با ریشه کن کردن ویروس منحوس کرونا در کشور، ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را در روزهای آینده و تاپایان صفر باشکوه تر برگزار کنیم.

اشتری تاکید نمود: از زحمات و کوشش های بی وقفه و شبانه روزی تمامی کارکنان نیروی انتظامی که خالصانه در حال خدمت رسانی به مردم هستند بویژه در این ایام قدردانی می کنم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس فرمانده نیروی انتظامی روز عاشورا (روز گذشته) با خانواده شهیدان مسلم خیزاب و ناصر ابراهیمی ملاقات کرد و گفت: اقتدار و امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم

وی در این ملاقات ضمن تسلیت شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، اظهارکرد: خداوند متعال را شاکر هستیم که به مردم توفیق داد سال جاری هم عزاداری خالصانه خود برای حضرت سید الشهدا و یاران با وفایش را انجام و ارادت خود را به پیشگاه آن حضرت نشان دهند که ان شاء الله این عزاداری ها مورد قبول حضرت حق قرار گیرد.

اشتری با بیان اینکه اقتدار و امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم، گفت: تکریم خانواده شهدا وظیفه همه است چرا که منجر به پایداری فرهنگ شهادت و مقاومت می گردد.

فرمانده ناجا گفت: شهیدپروری و احترام و عزت به خانواده شهدا یکی از ابعاد والای سبک زندگی اسلامی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1082

به "قدردانی فرمانده ناجا از هیئت های مذهبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی فرمانده ناجا از هیئت های مذهبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید