فوری، نخست وزیر ارمنستان اطلاع داد: سرانجام جنگ قره باغ با امضای توافق نامه میان او ، علی اف و نماینده پوتین

به گزارش مجله عطر یاس، نخست وزیر ارمنستان در پیامی خطاب به مردمش ضمن اعلام خبر نارضایتی اش از تصمیم به آتش بس و ناراحتی برای اخذ چنین تصمیمی، خطاب به مردمش گفت معاهده صلح را با آذربایجان امضا نموده تا جنگ تمام گردد.

فوری، نخست وزیر ارمنستان اطلاع داد: سرانجام جنگ قره باغ با امضای توافق نامه میان او ، علی اف و نماینده پوتین

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، در بیانیه بیانیه نخست وزیر ارمنستان آمده است:

هموطنان ، خواهران و برادران عزیز:

من یک تصمیم بسیار بسیار سخت برای خودم و همه ما گرفتم.

من بیانیه ای را با روسای جمهور روسیه و آذربایجان امضا کردم تا در ساعت 01:00 جنگ قره باغ انتها یابد. متن بیانیه ای که قبلاً منتشر شده است برای من شخصاً و برای مردم ما غیر قابل توصیف است.

من این تصمیم را در نتیجه تجزیه و تحلیل عمیق شرایط نظامی و ارزیابی افرادی که این شرایط را بهتر می دانند ، گرفتم. همچنین بر اساس این باور که این بهترین راه چاره ممکن برای شرایط فعلی است. من در روزهای آینده در خصوص همه اینها به طور مفصل می گویم.

این یک پیروزی نیست ، اما تا زمانی که اعتراف نکنید که یک بازنده هستید ، شکستی وجود نخواهد داشت. ما هرگز اعتراف نمی کنیم که بازنده هستیم و این باید شروع دوره وحدت و احیای ملی ما باشد.

برای برنامه ریزی آینده و تکرار اشتباهات گذشته ، باید سالهای استقلال خود را تجزیه و تحلیل کنیم.

من در مقابل همه شهدای ما زانو می زنم. من در برابر همه سربازان ، افسران ، ژنرال ها ، داوطلبانی که با جان خود از سرزمین مادری دفاع و دفاع می نمایند سر تعظیم فرود می آورم. آنها با فداکاری ارمنیان آرتسا را نجات دادند.

ما تا آخر جنگیدیم. و ما پیروز خواهیم شد.

زنده باد ارمنستان!

نیکول پاشینیان

4141

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1132

به "فوری، نخست وزیر ارمنستان اطلاع داد: سرانجام جنگ قره باغ با امضای توافق نامه میان او ، علی اف و نماینده پوتین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوری، نخست وزیر ارمنستان اطلاع داد: سرانجام جنگ قره باغ با امضای توافق نامه میان او ، علی اف و نماینده پوتین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید