فوتبال دنیا، سولاری: رئال مادرید هنوز به اوج برنگشته اما مشکلاتش برطرف شدنی است، از حرف های واران هیچ برداشتی نمی کنم

به گزارش مجله عطر یاس، فوتبال دنیا – سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بعد از باخت سنگین شاگردانش در خانه ایبار اعتراف کرد که کهکشانی ها هنوز در بخش هایی از بازی خود ضعف دارند. - اخبار ورزشی -

فوتبال دنیا، سولاری: رئال مادرید هنوز به اوج برنگشته اما مشکلاتش برطرف شدنی است، از حرف های واران هیچ برداشتی نمی کنم

به گزارش خبرنگاران، سانتیاگو سولاری امشب در هفته سیزدهم لالیگا و در خانه تیم ایبار برای اولین بار طعم شکست به عنوان سرمربی رئال مادرید را چشید و پیروزی های متوالی اش با این تیم پس از 4 بازی به انتها رسید.

او در کنفرانس خبری پس از این بازی که در آن شاگردانش یک نمایش ضعیف و ناامید کننده ارائه کردند، به خبرنگاران گفت: ما بازی خوبی ارائه نکردیم و این را قبول داریم. هنوز در برخی بخش ها ضعف داریم و می بایست اشتباهات مان را تصحیح کنیم. ایبار بسیار خوب بازی کرد. کوشش آنها نتیجه داد و ما باید به این تیم تبریک بگوییم. بدون شک متحمل شکست سنگینی شده ایم و باید در برخی از حوزه های تعیین بیشتر کار نموده و پیشرفت کنیم اما مشکلاتی که وجود دارد کاملاً برطرف شدنی هستند.

سولاری درباره عملکرد دفاعی ضعیف شاگردانش که سبب شده رئال مادرید در این فصل 19 گل خورده در لالیگا داشته باشد هم گفت: ما سعی می کنیم گل های خورده مان را کاهش دهیم و بر تعداد گل های زده خود بیفزاییم. این وظیفه ماست. جدول رده بندی لالیگا

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در پاسخ به این سؤال که آیا این بدترین بازی این فصل کهکشانی ها بوده است، مطرح نمود: نمی دانم اما می دانم که این بدترین بازی در 5 بازی اخیرمان بوده است.

سولاری در انتها درباره اظهارنظر مدافع میانی فرانسوی تیمش رافائل واران در میکسد زون که گفت مشکل رئال مادرید گروهی است، گفت: مصاحبه های کنار زمین برای همه سخت است و برای بازیکنانی که تیم شان با چنین شرایطی می بازد سخت تر. من قصد ندارم هیچ برداشتی از حرف های واران داشته باشم.

رئال مادرید در شرایطی متحمل این شکست سنگین شد که سه شنبه هفته جاری در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان رم است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 26

به "فوتبال دنیا، سولاری: رئال مادرید هنوز به اوج برنگشته اما مشکلاتش برطرف شدنی است، از حرف های واران هیچ برداشتی نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، سولاری: رئال مادرید هنوز به اوج برنگشته اما مشکلاتش برطرف شدنی است، از حرف های واران هیچ برداشتی نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید