فردا آخرین بازی سرمربی بیرانوند، بی میلی آنتورپی ها به ویلموتس!

به گزارش مجله عطر یاس، به گزارش خبرنگاران، بحث تغییر ایوان لکو سرمربی تیم فوتبال آنتورپ بلژیک و حضورش در یک تیم چینی برای طرفداران فوتبال ایران از دو جنبه قابل توجه است.

فردا آخرین بازی سرمربی بیرانوند، بی میلی آنتورپی ها به ویلموتس!

نخست علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی تیم آنتورپ که در حال حاضر ارتباط چندان خوبی با ایوان لکو ندارد. لکو در بازی با تاتنهام انگلیس و کلاب بروژ بلژیک به بیرانوند بازی داد اما بعد از مسابقه دوم از تصمیم خود برای قرار دادن بیرانوند درون دروازه آنتورپ اظهار پشیمانی کرد.

نکته دوم احتمال حضور مارک ویلموتس سرمربی پیشین تیم ملی ایران روی نیمکت آنتورپ و قبول راهنمایی تیمی است که دروازه بان ایرانی را در اختیار دارد. بیرانوند با توصیه ویلموتس به تیم آنتورپ رفته بود.

سایت Het Nieuwsblad بلژیک در خبری اظهار داشت که ممکن است بازی فردا (یکشنبه) تیم آنتورپ مقابل شارلوا آخرین ملاقات ایوان لکو به عنوان سرمربی آنتورپ باشد. این سایت نوشت: احتمال اینکه لکو با باشگاه چینی به توافق برسد زیاد است. به نظر می رسد هم آنتورپ و هم اطرافیان لکو در حال آماده سازی برای تغییر هستند.

همچنین سایت voetbalprimeur نوشت: لوسیانو دو اونوفریو و پاول گاینزس (به ترتیب مدیر و مالک باشگاه آنتورپ) به دنبال انتخاب یک جانشین هستند. مدیر باشگاه اولویت را به انتخاب ویلموتس داده است اما مالک باشگاه کسی را دوست دارد که علاوه بر دارا بودن شخصیت ویلموتس، رزومه قوی تری داشته باشد. طرفداران آنتورپ هم مشتاق سرمربی سابق بلژیک نیستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1293

به "فردا آخرین بازی سرمربی بیرانوند، بی میلی آنتورپی ها به ویلموتس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا آخرین بازی سرمربی بیرانوند، بی میلی آنتورپی ها به ویلموتس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید