فراخوان شرکت در نمایشگاه خلاقیت و نوآوری ایران، برگزاری رویداد در زمستان 99

به گزارش مجله عطر یاس، کانون پتنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فراخوان شرکت در رویداد اکسیر یا نمایشگاه خلاقیت و نوآوری ایران را منتشر کرد.

فراخوان شرکت در نمایشگاه خلاقیت و نوآوری ایران، برگزاری رویداد در زمستان 99

به گزارش خبرنگاران، نمایشگاه خلاقیت و نوآوری ایران یا رویداد اکسیر، ویترینی برای نمایش و معرفی اختراعات برگزیده به سرمایه گذاران محسوب شده و کانون پتنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با برگزاری آن فرصتی برای توسعه مهارت های خلاقانه استعدادهای جوانان و نوجوانان فراهم نموده است.

ارائه دیدگاه ها، انتقال تجربیات و به اشتراک گذاری روینمودهای فعالان زیست بوم نوآوری از اهدافی است که رویداد اکسیر دنبال می نماید تا همچون پنجره ای برای نمایشی متفاوت و هیجان انگیز از برترین اختراعات تاریخ بشر باشد.

نمایشگاه خلاقیت و نوآوری ایران با مشارکت تمامی بازیگران زنجیره اختراع تا تجاری سازی و با تکیه بر روینمودهای آموزشی، ترویجی و شبکه سازی برگزار می گردد تا راهکاری برای فعال سازی ظرفیت های بالقوه حوزه اختراعات باشد.

ترویج و آموزش در راستا خلاقیت منتهی به اختراع برای جامعه جوان و پژوهشگر ایرانی، معرفی ظرفیت های عملیاتی پتنت برای جامعه سرمایه گذار کشور، خلق فرصتی برای الهام بخشی، گفت وگو و همفکری بین بازیگران زیست بوم نوآوری کشور با موضوع پتنت و معتبرسازی مجدد مفهوم پتنت برای بازیگران دولتی و غیردولتی زیست بوم نوآوری در کشور بعضی از کارنمودهای این رویداد معرفی شده است.

علاقه مندان برای حضور در بخش اختراعات برگزیده رویداد اکسیر تا 29 اسفند ماه جاری فرصت دارند به وب سایت https://login.excirtech.ir/register مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن 021 -66523603 دبیرخانه نمایشگاه خلاقیت و نوآوری ایران تماس بگیرند.

بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رویداد اکسیر زمستان 99 در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفت وگو دایر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 715

به "فراخوان شرکت در نمایشگاه خلاقیت و نوآوری ایران، برگزاری رویداد در زمستان 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان شرکت در نمایشگاه خلاقیت و نوآوری ایران، برگزاری رویداد در زمستان 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید