فتاحی: 100 درصد از برگزاری فینال حذفی ناراضیم، فعلا حکمی به من ابلاغ نشده است

به گزارش مجله عطر یاس، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد تاخیر برگزاری فینال حذفی توضیح داد.

فتاحی: 100 درصد از برگزاری فینال حذفی ناراضیم، فعلا حکمی به من ابلاغ نشده است

به گزارش خبرنگاران، سعید فتاحی درباره حواشی رخ داده در بازی فینال جام حذفی اظهار کرد: از همه مردم ایران به خاطر تأخیر 2 ساعته فینال حذفی عذرخواهی می کنم. البته در این ماجرا سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مقصر نبودند. ما به داماشی ها ظرفیت دادیم اما نیروی انتظامی نتوانست جلوی ورود تماشاگران پرسپولیس به جایگاه داماشی ها را بگیرد. در ادامه داماش درخواست داد و ما هم جایگاه لازم برای آن ها را ایجاد کردیم که این موضوع زمان برد. امنیت مسابقه بر عهده یگان ویژه است و در این راه باید تعامل ایجاد شود که این موضوع هم زمان بر است.

او در واکنش به این که گفته شد حال او پیش از بازی بد شده است، گفت: حال من بد نشده است و هیچ مسئله ای برای من به وجود نیامد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به حکم کمیته اخلاق مبنی بر محرومیت او بیان کرد: فعلاً حکمی به من ابلاغ نشده است. خدا را شکر بازی بدون حاشیه برگزار گشت. مهم ترین موضوع برای همکارانم این بود که همه سلامت ورزشگاه را ترک کردند. البته من 100 درصد از برگزاری بازی راضی نیستم. اگر مسئله ای نبود بازی با 2 ساعت تأخیر آغاز نمی شد. ما باید برابر قانون به داماشی ها جایگاه می دادیم ولی در آن شرایط گفتنش راحت بود که جایگاه را حفظ کنیم.

او درباره اقداماتی که برای حل تأخیر پیش آمده در فینال حذفی انجام دادند، گفت: ما تلاش و خواهش کردیم و حتی بازیکنان خوب پرسپولیس مثل سید جلال و بیرانوند از هواداران پرسپولیس خواستند که جایگاه را خالی کنند تا داماشی ها مستقر شوند اما اتفاقی نیفتاد. داماشی ها 50 درصد ظرفیت خودشان را نخواستند و تنها ظرفیت معقولی که می دانستند به ورزشگاه می آیند را از ما طلب کردند اما این جایگاه ها توسط پرسپولیسی ها پر شد. از در و دیوار هوادار به ورزشگاه آمد. در این بازی حق با تماشاگران داماش بود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: همه تلاش کردند که این بازی برگزار شود. ما 10 دفعه با مدیرعامل داماش صحبت کردیم ولی او هم حرف حق می زد. ما کدام ورزشگاه می توانستیم این بازی را برگزار کنیم؟ پس از بازی پرسپولیس و پارس جنوبی گفتم که در مشهد برگزار می شود. هم چنین کرمانشاه هم در گزینه ها مطرح شده بود. در نهایت به خاطر این که نام جام حذفی، یادواره آزادسازی خرمشهر است، دوستان توصیه کردند که در اهواز برگزار کنیم. این تصمیمی نبود که من به تنهایی بگیریم. شما از این ورزشگاه شیک تر می خواهید؟ ما دو ورزشگاه شیک در ایران داریم که یکی در مشهد و یکی در اهواز است.

فتاحی اضافه کرد: متأسفانه این اتفاقات همه جای دنیا حتی اروپا هم رخ می دهد. همین دیشب چند دفعه تصاویر تلویزیونی به خاطر ورود جیمی جامپ به زمین قطع شد؟ این اتفاق به خاطر جیمی جامپی بود که وارد زمین شد. از همکاران تان که دیشب در مادرید بودند بپرسید که زمان برگزاری مراسم اهدای جام، چند نفر داخل زمین بودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 142

به "فتاحی: 100 درصد از برگزاری فینال حذفی ناراضیم، فعلا حکمی به من ابلاغ نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتاحی: 100 درصد از برگزاری فینال حذفی ناراضیم، فعلا حکمی به من ابلاغ نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید