فال روزانه 02، 03، 1399

به گزارش مجله عطر یاس، فال روزانه 1399.03.02

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 2 خرداد به جهان آمده ای، تولدت مبارک! سال جاری برای شما سالی سرشار از پیشرفت در زندگیتان خواهد بود و هر ماهی که بگذرد نشانه ای از این پیشرفت را در زندگی خود خواهید دید. در تیر ماه با فرد تازه ای آشنا خواهید شد که اثرات زیادی روی زندگیتان خواهد گذاشت و به پیشرفت هر چه بیشتر شما یاری خواهد نمود. تا شهریور ماه نتایج مثبت این رابطه تازه را به وضوح در زندگیتان خواهید دید. اگر اهل تجارت هستید تا اواخر تابستان از لحاظ مالی شاهد پیشرفت زیادی در حرفه تان خواهید بود. اگر در سالی که پیش رو دارید سخت کوشی و کوشش را نباید فراموش کنید و روی اهداف و خواسته هایتان تمرکز کنید تا خاتمه سال میزان پیشرفتی که داشته اید شما را شگفت زده خواهد نمود. شاید سال جاری از لحاظ عاطفی برای شما چیز زیادی به همراه نداشته باشد، ولی رسیدن به اهداف دیگرتان زمینه ساز رسیدن به عشقی که انتظارش را دارید خواهد بود.

فال روزانه 02، 03، 1399

امروز کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید و برخی از این کارها بیش از آنچه انتظار دارید وقتتان را خواهند گرفت. خوشبختانه با اولویت بندی کردن و پیش روی بر اساس آن خواهید توانست از زمانتان استفاده بهینه نموده و روز راحت تری را پشت سر بگذارید. در حال حاضر انجام دادن کارهایتان به صورت انفرادی خیلی اثرگذارتر از این خواهد بود که بخواهید به صورت گروهی کاری را به انجام برسانید. شاید فکر کنید که پیشرفت های زیادی در زمینه روابط عاطفیتان نموده اید، راستش را بخواهید کاملا درست فکر می کنید و می توانید با خیال راحت به خودتان افتخار کنید، ولی نباید دست از کوشش کردن برای بهبود هر چه بیشتر اوضاع بردارید.

به نظر می رسد که همه فکر می نمایند کاملا می دانند شما ضروری است چه کار بکنید و توان و توجهتان را روی چه چیزهایی متمرکز کنید. شاید اگر روز دیگری بود با خوشرویی تمام و برای حفظ آرامش همه به آنچه از شما انتظار می رفت تن می دادید، ولی امروز به هیچ عنوان چنین کاری نخواهید کرد. شما علاقه ای به افکار و اهداف دیگران ندارید و خودتان و خواسته هایتان برایتان از اولویت بیشتری برخوردار هستند. با این حال کمی کنار آمدن با دیگران هم به نفع آنها خواهد بود، هم از تنش و ناراحتی خواهد کاست و هم برای شما نتایج بهتری به همراه خواهد داشت. فردا برای پرداختن به خودتان و خواسته هایتان روز بهتری خواهد بود.

شما تمام سه هفته گذشته را با تمام توان در حال کار کردن بوده اید و حالا دیگر وقت آن رسیده است که کمی استراحت به خودتان بدهید و قبل از آن که شارژتان تمام گردد کمی تمدید انرژی بکنید. شاید خودتان احساس کنید که هنوز وقت استراحت کردن نرسیده و بخواهید با همان سرعت به راستاتان ادامه بدهید، ولی با این کار تنها خودتان را از پا خواهید انداخت. امروز را استراحت نموده و فردا دوباره تخته گاز پیش بروید و مطمئن باشید از چیزی عقب نخواهید ماند. اگر چیزی شما را عصبانی نموده است به هیچ عنوان با کسی که دوست دارید وارد جنگ و دعوا نشوید و وقت و انرژی گران بهایتان را هدر و روز زیبایتان را خراب نکنید.

امروز دیگران دارند شما را وادار می نمایند کارهایی که بیش از حد توانتان هستند را انجام دهید و شما هم قصد دارید هر چه از شما می خواهند را به آنها بدهید، زیرا دلتان نمی خواهد که هیچ کسی را از خودتان دلخور کنید. با این حال اگر احساس می کنید دارد به شما فشار وارد می گردد موظف هستید که از حق خودتان دفاع کنید. حتی شاید لازم باشد برای دفاع از خودتان خشم و عصبانیت خود را نشان دهید. نباید به خاطر دیگران از خودتان و خواسته هایتان بگذرید، شما هم به اندازه هر کس دیگری مهم هستید. اگر خودتان را برای دیگران قربانی کنید این کار به مرور زمان به وظیفه شما تبدیل شده و شما را در نظر آنها بی ارزش خواهد نمود.

بحث هایی که این اواخر با یکی از نزدیکانتان داشته اید عقلتان را تا حدود زیادی سر جایش آورده اند، ولی نتوانسته اند رویاهایتان را سرکوب نمایند. هرکس هرچیزی که دلش می خواهد بگوید، ولی به شرط آن که از دنیای واقعی فرار نکنید هیچ ضرری در کمی رویاپردازی وجود ندارد. با هیچ کس وارد بحث بر سر واقع گرایانه بودن یا نبودن رویاهایتان نشوید، هیچ لزومی ندارد که بخواهد آنها را برای کسی توجیه کنید. تا زمانی که خودتان به کسی اجازه ندهید، هیچ کس نخواهد توانست افکارتان را کنترل کند. خیلی خونسردانه لبخند بزنید و بگذارید هر چه دلشان می خواهد فکر نمایند. شاید بهتر باشد رویاهایتان را تنها در خلوت خودتان و با کسی که دوست دارید در میان بگذارید.

شاید فکر کنید که همین حالا باید تصمیمی بگیرید، ولی دریافت تصمیمات اساسی در حال حاضر تنها می تواند برایتان مشکل ایجاد کند. هرچند شما احساس می کنید که تصمیم گیری در همین لحظه برایتان فوریت بسیاری دارد، خوشبختانه شما به اندازه کافی وقت دارید که پیش از اقدام کردن تمام گزینه های پیش رویتان را به دقت در نظر بگیرید. باور داشته باشید یا نداشته باشید همه چیز دارد خیلی خوب و طبق برنامه پیش می رود و هیچ گونه شرایط اضطراری در کار نیست. در هر صورت داشتن این همه جاه طلبی به شرط آن که با منطق و برنامه ریزی درست همراه گردد، برای شما زمینه ساز رسیدن به موفقیت های عظیم خواهد شد.

امروز شاید یک نفر از اطرافیانتان با شما زیاد صادقانه رفتار ننموده و یا حتی مخفیانه سعی کند کارهایی بر علیه شما و خواسته هایتان انجام دهد. ولی اگر چنین احساسی نسبت به یکی از دوستانتان داشتید و فکر کردید که به شما وفادار نیست بلافاصله او را مورد حمله قرار ندهید و در آرامش آنچه فهمیده اید را بپذیرید. این که بخواهید آنچه را که متوجه شده اید با او در میان بگذارید تنها وقتتان را هدر داده و رابطه تان را بدتر و پیچیده تر خواهد نمود. از این که به حقیقت پی برده اید و می توانید جلوی برخی چیزها را بگیرید شاد و سپاسگزار باشید. درست است که باید با احتیاط بیشتری رفتار کنید، ولی همواره باید به دیگران یک فرصت دوباره بدهیم.

کنترل انرژی منفی درونتان امروز کاری سخت و همراه با استرس به نظر می رسد، به ویژه اگر راهی برای تخلیه ترس ها و عصبانیت خود سراغ نداشته باشید. غرورتان نمی گذارد در مقابل هیچ کسی کوتاه بیایید و حاضر شوید تفاوت های بین خودتان و دیگران را بپذیرید و به همین دلیل هم کوچکترین بحث و اختلاف نظر را هم می توانید به یک دعوای تمام عیار تبدیل کنید. این کارهای شما هیچ کمکی به بهتر شدن اوضاع نخواهند کرد؛ بهتر است سعی کنید راه های برای کنترل انرژی منفی و احساسات خود پیدا نموده و با هر روشی که برای شما مناسب تر است، خواه ورزش کردن باشد یا به خرید رفتن، خودتان را به آرامش رسانده و حال خود را خوب کنید.

امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود و انرژی بسیاری در وجود خود برای مقابله با ترس ها و تردیدهایتان احساس می کنید، از این قدرت تازه ای که در وجودتان هست نهایت استفاده را ببرید. امروز حفظ کردن عقل و منطقتان در مقابله با مسائل موجود در رابطه عاطفیتان از اهمیتی ویژه برخوردار خواهد بود. شما می خواهید ایده آل های خود را در نظر داشته و به آنها وفادار باشید و از طرفی احساس می کنید موظفید به راهی که طرف مقابلتان می خواهد پیش بگیرد هم باید احترام بگذارید. شما حاضر نیستید بخاطر تعهداتی که پیش از این داده اید رویاهایتان را کنار بگذارید. ایجاد تعادل بین این دو حالت کار بسیار سختی به نظر می رسد، ولی سماجت ملایم شما رمز موفقیتتان خواهد بود.

امروز آنقدر بی صبر و حوصله هستید که اگر کنترل خودتان را حفظ نکنید هر لحظه ممکن است کار بچگانه و اشتباهی از شما سر بزند. با جر و بحث کردن و عصبانی شدن در مقابل کسی که احساس می کنید سد راهتان شده است تنها خودتان را خسته و اوضاع را از اینی که هست بدتر خواهید کرد. اگر دلتان می خواهد کار تازه ای نموده یا راستا جدیدی را در پیش بگیرید به خودتان یادآوری کنید که بعدا هم برای این کار به اندازه کافی وقت خواهید داشت. در حال حاضر مداومت به خرج داده و از راستا اصلیتان منحرف نشوید و تغییر جهت های ناگهانی را کنار بگذارید. این روزها تکنولوژی در زندگی شما اهمیت تازه ای پیدا نموده است، پس نقشی که می تواند در پیشرفتتان داشته باشد را نادیده نگیرید.

امروز احساس می کنید که نمی توانید هیچ راه خروجی از شرایطی که در آن گرفتار شده اید پیدا کنید و توانایی های شما در حل مسائل به ورطه آزمایش گذاشته خواهند شد. برای حل موانعی که در سر راهتان قرار گرفته اند باید به حس درونیتان اعتماد کنید و خودتان را خیلی درگیر مهارت های فکریتان نکنید. البته تا به حقیقت ماجرا پی نبرید هم آرام نخواهید نشست و برای این کار باید تحقیقات گسترده ای انجام دهید. اگر امروز کارهایتان به نظر دیگران عجیب و غریب می آیند اصلا خودتان را نگران نکنید و با خیال راحت آنچه به نظر خودتان درست است و اهمیت دارد را در نظر داشته باشید. در نهایت شما کارگردان و ستاره اصلی فیلم زندگیتان هستید و همه چیز دست شماست.

شما مجبور به انتخابی هستید که پیشرفت شما در منزل یا محل کار را محدود خواهد نمود، چرا که شما نمی توانید همه کار را با هم انجام بدهید. خوشبختانه راهکار ساده ای برای این معضل شما وجود دارد، ولی برای آن باید برخی از افکار بی فایده خود را کنار بگذارید. شما تمام چند هفته گذشته سعی نموده اید تک تک مسائل بی اهمیتی که سر راهتان سبز شده اند را ابتدا حل نموده و بعد به راستاتان ادامه بدهید. لزومی ندارد فکر کنید همه این شرایط هایی که پیش می آیند اضطراری هستند و بلافاصله باید حل شوند. اگر متوجه این موضوع شوید خواهید توانست سر فرصت به همه کارهایتان برسید. یادتان باشد که در نهایت آنچه اهمیت دارد این است که برای چیزهایی که برایتان مهمتر هستند وقت بگذارید.

منبع: برترین ها
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 980

به "فال روزانه 02، 03، 1399" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه 02، 03، 1399"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید