(عکس) تظاهرات خیابانی یک تیم فقیر برای جذب مسی

به گزارش مجله عطر یاس، هر روز شایعات مختلفی در مورد جدایی مسی از بارسلونا شنیده می گردد. ماجرایی که باعث شد تاهواداران بارسلونا مقایل این باشگاه تجمع نمایند و بعضا رفتار های خشونت آمیزی هم از خود رائه دهند.

(عکس) تظاهرات خیابانی یک تیم فقیر برای جذب مسی

با ما همراه باشید و درباره بهترین کارت اعتباری کانادا بیشتر بدانید.

اما در حالی که بسیاری از تیم های مطرح اروپایی در آرزوی پیوستن مسی به این تیم هستند طرفداران یک تیم نه چندان مطرح آرژانتینی برای به خدمت دریافت مسی تظاهرات خیابانی کردند.

نیولز اولدبویز باشگاهی است که طرفدارانش برای پیوستن مسی به خیابان آمدند. باشگاهی که مسی در هفت سالگی فوتبال خود را از آنجا شروع کرد و همین موضوع حالا باعث شده تا طرفداران این تیم مسی را سهم خود در جابجایی تابستانی بدانند.آنها کمپین هایی برای بازگشت مسی در فضای مجازی هم به راه انداخته اند. این در حالی است که این تیم حتی توانایی پرداخت یک صدم مبلغ غرامت 700 میلیون یورویی مسی را هم ندارد

کریستین دآمیکو، نایب رئیس باشگاه نیولز در این زمینه گفته: نمی دانم چنین مسئله ای ممکن است یا نه اما همه چیز خود مسی و اعضای خانواده اش بستگی دارد. به عنوان مدیر، می توانیم بهترین شرایط را فراهم کنیم تا او تصمیم بگیرد. زمانی که مارادونا به نیولز پیوست کسی تصور چنین اتفاقی را نمی کرد و امیدواریم چنین مسئله ای در رابطه با مسی هم اتفاق بیفتد.

منبع: همشهری آنلاین

منبع: فرارو
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1074

به "(عکس) تظاهرات خیابانی یک تیم فقیر برای جذب مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) تظاهرات خیابانی یک تیم فقیر برای جذب مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید