علی کفاشیان: هیئت رئیسه تأکید کرد که رئیس فدراسیون مسئول اجرای اساسنامه است، وزارت ورزش تصمیم نهایی اش را اعلام کند

به گزارش مجله عطر یاس، علی کفاشیان، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: وزارت ورزش و جوانان با توجه به اساسنامه فدراسیون فوتبال تصمیم نهایی اش را درباره اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در این فدراسیون اعلام کند.

علی کفاشیان: هیئت رئیسه تأکید کرد که رئیس فدراسیون مسئول اجرای اساسنامه است، وزارت ورزش تصمیم نهایی اش را اعلام کند

علی کفاشیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره موضوع بازنشستگی مدیران فدراسیون فوتبال گفت: واقعیت این است که رئیس فدراسیون پس از اعلام این موضوع و از همان ابتدا قصد رها کردن سمتش را داشت. وقتی این موضوع در جلسه هیئت رئیسه مطرح شد، اعضا به صورت جدی مخالفت نموده و گفتتد که شما به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال مسئول اجرای اساسنامه ای هستید که در بند نخست آن آمده که فدراسیون فوتبال یک نهاد غیردولتی است.

وی ادامه داد: بنابراین وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این بند اساسنامه صراحتاً اعلام کند نظر ما این است که فدراسیون دولتی است و مشمول بازنشستگی می گردد.

کفاشیان توضیح داد: اعضای هیئت رئیسه گفتند اگر رئیس فدراسیون فوتبال سمتش را رها کند، تبعات ناشی از آن با توجه به صراحت موضوع اساسنامه را کسی به گردن نمی گیرد و دوباره سراغ رئیس و هیئت رئیسه می آیند که موجب تکرار اتفاقات تلخ گذشته شما هستید. بنابراین الان تصمیم نهایی با وزارت ورزش است که فدراسیون فوتبال را دولتی تلقی می نماید یا نه و باید آن را اعلام کند. ماجرای بازنشستگی مدیران فدراسیون فوتبال، نامه به IOC و اعزام مأمور برای مذاکره با فیفا، تاج به اعضای هیئت رئیسه چه گفت؟

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 4

به "علی کفاشیان: هیئت رئیسه تأکید کرد که رئیس فدراسیون مسئول اجرای اساسنامه است، وزارت ورزش تصمیم نهایی اش را اعلام کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی کفاشیان: هیئت رئیسه تأکید کرد که رئیس فدراسیون مسئول اجرای اساسنامه است، وزارت ورزش تصمیم نهایی اش را اعلام کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید