علت خداحافظی بازیکن پیشین استقلال از دنیای فوتبال

به گزارش مجله عطر یاس، هافبک پیشین استقلال گفت: آرزوی من این بود که با پیراهن استقلال خداحافظی کنم، اما این اتفاق رخ نداد.

علت خداحافظی بازیکن پیشین استقلال از دنیای فوتبال

به گزارش، محسن یوسفی، در مورد خداحافظی اش از دنیای فوتبال گفت: تصمیم بر این بود که هر چه زودتر این کار را انجام بدهم. البته سال جاری هم می توانستم بازی کنم و چند پیشنهاد هم داشتم، اما نخواستم به زور در فوتبال بمانم. فوتبالیست باید در شرایطی خداحافظی کند که هنوز آمادگی بازی داشته باشد نه اینکه یک عده از او بخواهند که فوتبال را کنار بگذارد و او با خواهش و تمنا در فوتبال بماند.

بازیکن پیشین تیم استقلال تاکید نمود: سال ها بود که فوتبال بازی می کردم، ولی احساس کردم که باید دیگر خداحافظی کنم. هر چند که هنوز توانایی حضور در زمین چمن را داشتم.

یوسفی در پاسخ به این پرسش که آیا دوست داشتید با پیراهن استقلال خداحافظی کنید؟ گفت: این آرزوی هر بازیکنی استقلالی است که با پیراهن استقلال خداحافظی کند. من هم این آرزو را داشتم، اما متاسفانه شرایط مهیا نشد و نتوانستم با پیراهنی که سال ها با آن خاطرات تلخ و شیرینی داشتم از دنیای فوتبال کنار بروم. البته طرفداران به من لطف داشتند و از روزی که رسما خداحافظی نموده ام هر جا که من را دیدند مورد محبت قرار دادند.

وی در پاسخ به این پرسش که چه حسی دارید که از فوتبال خداحافظی نموده اید؟ گفت: واقعا سخت است و حس خوبی نیست. درست است که شرایط اقتصادی در فوتبال خیلی مهم است، اما سال ها بود که بازی می کردم و حالا باید کنار نشسته و فوتبال را به وسیله تلویزیون تماشا کنم. مطمئنا دوران پس از خداحافظی برای هر ورزشکاری خصوصا فوتبالیست ها بسیار سخت است.

یوسفی در ادامه گفت: می خواهم کار مربیگری را آغاز کنم، زیرا به این کار علاقه مند هستم. امیدوارم بتوانم پله به پله پیشرفت بروم و روزی یک مربی خوب در فوتبال ایران باشم.

وی درباره وضعیت و فعالیت هایش بعد از خداحافظی از فوتبال، گفت: در حال حاضر در شمال کشور هستم. یک سری کار های عقب افتاده داشتم که نتوانسته بودم آن ها را انجام بدهم و الان هم بیشتر در خدمت خانواده هستم.

هافبک پیشین استقلال در مورد شرایط این روز های استقلال گفت: آبی پوشان تا یک هفته پیش وضعیت خوبی داشتند، اما متاسفانه در این چند روز بحث استعفا و اتفاقاتی که در استقلال رخ داد طرفداران را شوکه کرد. البته امیدوارم مدیران استقلال هر چه زودتر آرامش را به تیم بازگردانده تا استقلال بتواند با آغاز لیگ، بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشته و فصل پرقدرتی را آغاز کند.

منبع: مهر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 199

به "علت خداحافظی بازیکن پیشین استقلال از دنیای فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت خداحافظی بازیکن پیشین استقلال از دنیای فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید