عضو شورای سیاسی انصارالله: آتش بس باید در عمل باشد نه در حرف

به گزارش مجله عطر یاس، عضو شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله و رئیس کمیته عالی انقلاب یمن به ادعای ائتلاف سعودی برای تمدید آتش بس واکنش نشان داد.

عضو شورای سیاسی انصارالله: آتش بس باید در عمل باشد نه در حرف

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی انصارالله و رئیس کمیته عالی انقلاب یمن تأکید کرد که آتش بس باید در عمل باشد نه در گفتار.

الحوثی در حساب توئیتری خود نوشت: ما منتظر عمل هستیم نه گفتار، تمدید (آتش بس) نباید تنها مصرف رسانه ای داشته باشد همانگونه که در دو هفته گذشته بود و بر خلاف آنچه اعلام شده بود افزایش بمباران و نبردهای نظامی در تمامی محورهای جنگی را از سوی ائتلاف متجاوز آمریکایی-انگلیسی-سعودی و اماراتی و متحدان آن شاهد بودیم.

ترکی المالکی سخنگوی رسمی نیروهای ائتلاف سعودی در یمن، روز جمعه (دیروز)، گفت که ائتلاف از روز پنج شنبه (23 آوریل) به مدت یک ماه آتش بس خود را تمدید می کند.(جزئیات بیشتر)

المالکی مدعی شد که این اقدام در راستای تمایل جدی ائتلاف در کاستن از رنج ملت برادر یمن و همچنین برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در ماه رمضان اجرا شده است.

این درحالی است که به گفته سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن، نیروهای ائتلاف روزانه بارها آتش بس ادعایی خود را با حملات مکرر به شهرهای مختلف یمن یمن نقض می کردند.

ائتلاف عربستان سعودی و امارات عربی متحده دو هفته پیش در چنین روزی (21 فروردین) از آغاز آتش بس یک طرفه در یمن خبر داد و مدعی شد که همه حملات هوایی و زمینی با هدف کمک به تلاش ها برای مقابله با کرونا در یمن متوقف و در صورت استقبال طرف مقابل، این آتش بس قابل تمدید است.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 891

به "عضو شورای سیاسی انصارالله: آتش بس باید در عمل باشد نه در حرف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو شورای سیاسی انصارالله: آتش بس باید در عمل باشد نه در حرف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید