صدور 24 فقره مجوز ساخت تاسیسات دریایی در مازندران

به گزارش مجله عطر یاس، به گزارش خبرنگاران، محمدتقی انزان پور گفت:کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از ابتدای امسال تاکنون با هشت مجوز تأسیس و ساخت جهت نصب قفس های پرورش ماهی (فاقد سازه دریایی) در مناطق ساحلی محدوده شهرستان های جویبار، بابلسر،نوشهر،عباس آباد و رامسر موافقت نموده است.

صدور 24 فقره مجوز ساخت تاسیسات دریایی در مازندران

وی اعلام کرد: با پیگیری های اجرا شده از سوی امور سواحل این اداره کل ، تاکنون 24 مورد مجوز ساخت تأسیسات دریایی شامل سکوی تفریحی،موج شکن،اسکله،مجتمع تفریحی،بندر صیادی و... در مناطق ساحلی استان(حد فاصل رامسر- ساری)از سوی کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی صادر گشت.

انزان پور اضافه نمود: این مجوز به استناد بند 22 ماده 3 فصل دوم آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال 1348 و ماده واحده مصوب 1387 مجلس شورای اسلامی، صرفاً جهت متقاضی صادر شده و بدون هماهنگی این سازمان، قابل واگذاری به سایر افراد حقیقی و حقوقی نیست.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران با اشاره به وظایف حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی در بخش سواحل خاطر نشان کرد : به منظور حفاظت از خط ساحلی کشور از آسیب های ناشی از ساخت و سازهای غیر اصولی مربوط به تأسیسات دریایی و بندری ، کلیه متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی می بایست به وسیله مراجعه به سامانه sm.pmo.ir (سامانه جامع مدیریت و نظارت بر سواحل کشور)، نسبت به ثبت تقاضا برای دریافت مجوزهای تأسیس و بهره برداری از هرگونه سازه احداثی در دریا و رودهای قابل کشتیرانی اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 82

به "صدور 24 فقره مجوز ساخت تاسیسات دریایی در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 24 فقره مجوز ساخت تاسیسات دریایی در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید