سرمربی پاختاکور: دوست ندارم مثل لیورپول بازنده باشیم

به گزارش مجله عطر یاس، اصلا دوست ندارم مثل لیورپول در بازی با بارسلونا شکست بخوریم. ما باید بهتر از لیورپول باشیم تا بتوانیم پرسپولیس را شکست بدهیم.

سرمربی پاختاکور: دوست ندارم مثل لیورپول بازنده باشیم

سرمربی پاختاکور: دوست ندارم مثل لیورپول بازنده باشیم

پرسپولیس همیشه برای پیروزی فلسفه خاص خود را دارد. این جمله، آغازگر صحبت های سرمربی پاختاکور در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس بود.

شوتا آرولادزه صحبت هایش را اینطور ادامه داد: پرسپولیس با فلسفه خودش بازی می کند و همیشه بازی خوبی از خود به نمایش می گذارد. این تیم همیشه فلسفه خاص خود را دارد تا به پیروزی برسد. من تمام بازی های این تیم را دیده ام و به نظرم حتی در بازی با الاهلی که مغلوب گردید، تیم برتر بود. ما هم منتظر یک بازی بسیار سخت هستیم و این را با نگاهی به شرایط گروه مان می توانیم به خوبی درک کنیم. با اینکه حریف سرسخت و قدرتمندی داریم، برابر پرسپولیس به 3 امتیاز فکر می کنیم. تنها نتیجه ای که ما برای ماندن در لیگ قهرمانان نیاز داریم، پیروزی است. اگر بتوانیم گل بزنیم، به پیروزی خواهیم رسید.

سرمربی پاختاکور سپس در پاسخ به این پرسش که آیا پیروزی یک بر صفر برای او رضایت بخش خواهد بود گفت: البته. اصلا دوست ندارم مثل لیورپول در بازی با بارسلونا شکست بخوریم. ما باید بهتر از لیورپول باشیم تا بتوانیم پرسپولیس را شکست بدهیم.

11 - 180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 120

به "سرمربی پاختاکور: دوست ندارم مثل لیورپول بازنده باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی پاختاکور: دوست ندارم مثل لیورپول بازنده باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید