رفتار حمایتی بعضی صاحبخانه ها در سیلیکون ولی: عدم پرداخت اجاره به علت شیوع کرونا اشکالی ندارد

به گزارش مجله عطر یاس، یکی از بزرگترین شرکت های اجاره خانه در سانفرانسیسکو اعلام نموده که اگر مستاجران بتوانند ثابت نمایند که عدم پرداخت اجاره آنها طی یک ماه گذشته ارتباطی با کرونا دارد(ابتلای فرد یا نزدیکانش) با مشکل روبرو نخواهند شد.

رفتار حمایتی بعضی صاحبخانه ها در سیلیکون ولی: عدم پرداخت اجاره به علت شیوع کرونا اشکالی ندارد

جهت دریافت خدمات طراحی باغ 1000 متری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این اقدام پس از آن اجرا شده است که قانونگذاران سانفرانسیسکو و شرکت های سیلیکون ولی قوانینی را اتخاذ کردند که ممنوعیت اخراج مربوط به کرونا ویروس را شامل می گردد.

سیلیکون ولی و مناطق حومه آن در سانفرانسیسکو میزبان هزاران کارمندی است که در شرکت های مشهور فناوری کار و زندگی می نمایند. اما اجاره خانه های این منطقه با توجه به اهمیت حضور غولهای فناوری همواره بسیار بالا و خیره نماینده است و در بسیاری از موارد مستاجران از پس هزینه های اجاره بر نمی آیند. اکنون صاحبخانه ها به مستاجران، که اکثرشان کارمندان غولهای فناوری هستند اعلام نموده اند جایی برای نگرانی نیست.

مدیریت املاک GreenTree ، یک شرکت تابعه سرمایه گذاری Veritas ، به مستاجران خود گفت اگر قادر به پرداخت به اجاره خود نیستند کافیست با تیم پشتیبانی تماس بگیرند. سپس از مستاجران خواسته می گردد که مستندات منطقی ارسال نمایند که عدم پرداخت اجاره به اختلالات مالی ناشی از بیماری کرونا مرتبط بوده است.این اختلالات می تواند به تعطیلی موقت شرکت ها، بیکاری، بیماری مستاجر یا بیماری نزدیکان او و مواردی مشابه مرتبط گردد.

این شرکت در ایمیل نوشت: از آنجا که گسترش COVID-19 به جامعه ما آسیب می رساند. می رسد ، ما در مدیریت املاک GreenTree می خواهیم به شما اطمینان دهیم که خانه شما امن است زیرا ما با اثرات مالی و بهداشتی ناشی از این شیوع روبه رو می شویم.

در این اطلاعیه همچنین به همه ساکنین توصیه شده است حساب های خود را آنلاین پرداخت نمایند. البته مقامات شهرداری و دادستان سانفرانسیسکو و سان خوزه نیز از فعالان املاک درخواست نموده بودند از بیرون کردن مستاجران در ایام شیوع کرونا خودداری نمایند و به افراد فرصت دهند خود را در شرایط امن خانه قرنطینه نمایند.

بیماری ناشی از کروناویروس ، باعث کشته شدن چهار نفر در کالیفرنیا و 38 نفر در ایالات متحده شد. سانفرانسیسکو در تاریخ 25 فوریه شرایط اضطراری گفت و تجمع گسترده با حضور هزار نفر یا بیشتر از آن را به مدت دو هفته ممنوع اعلام نموده است. 14 مورد تایید شده از ویروس در شهر وجود دارد ، و شرکت های مهم شهر یعنی گوگل ، فیس بوک و مایکروسافت از ده ها هزار کارمندشان خواسته اند که به علت انتشار ویروس ، از خانه کار نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 640

به "رفتار حمایتی بعضی صاحبخانه ها در سیلیکون ولی: عدم پرداخت اجاره به علت شیوع کرونا اشکالی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفتار حمایتی بعضی صاحبخانه ها در سیلیکون ولی: عدم پرداخت اجاره به علت شیوع کرونا اشکالی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید