دومین برد تیم ملی والیبال در هفته چهارم لیگ ملت ها ، استرالیا هم حریف ایران نشد

به گزارش مجله عطر یاس، تیم ملی والیبال در دومین بازی خود در هفته چهارم لیگ ملت های والیبال، در سالن شش هزار نفری حسین رضازاده به مصاف استرالیا رفت.

دومین برد تیم ملی والیبال در هفته چهارم لیگ ملت ها ، استرالیا هم حریف ایران نشد

سالن شش هزار نفری حسین رضازاده از ساعت 18:30 میزبان دومین رقابت ایران در هفته چهارم لیگ ملت های والیبال بود. دیدار برابر استرالیایی که شب پیروزی ایران برابر پرتغال، رقابتش را در سه ست پیاپی به فرانسه واگذار نموده بود.

کولاکوویچ در این مسابقه هم به موسوی استراحت داد و البته دو دریافت کننده اصلی اش در مسابقات قبل را در ترکیب اولیه قرار نداد. به این ترتیب سعید معروف، امیر غفور، فرهاد قائمی، جواد معنوی نژاد، علی اصغر مجرد، علی شفیعی و محمدرضا حضرت پور بازیکنان آغاز کننده بازی برای ایران بودند.

ست اول

ست اول بازی با سه امتیاز پیاپی برای استرالیایی ها آغاز شد. معنوی نژاد که پس از بازی اول دیگر به عنوان یار اصلی در زمین قرار نگرفته بود، در آغاز بازی تمرکز لازم را نداشت و دو اسپک پشت سر هم را از دست داد. فزونی ابتدای بازی تا امتیاز 7 هم با استرالیایی ها بود که با دو اسپک و دفاع خوب از غفور و مجرد دو تیم برابر شدند. این برابری تا امتیاز 12 هم ادامه داشت تا اینکه ملی پوشان ایران با دفاع خوب غفور حساب کار را 14 بر 12 کردند تا برای اولین بار اختلاف را با حریف به دو امتیاز برسانند. با این حال جایی که تیم ایران نشان داد برنده بازی است، زمانی بود که امیر غفور در خط سرویس نهاده شد و چهار امتیاز مستقیم از خط سرویس گرفت تا حساب کار 19 بر 14 به سود ایران گردد.

در نهایت این تیم ایران بود که با نتیجه 25 بر 19 ست اول را از آن خود کرد.

ست دوم

تیم ایران ست دوم را به مراتب بهتر از ست اول آغاز کرد و تا وقت استراحت فنی اول با نتیجه 8 بر 3 از حریف پیش افتاد. تماشاگران مانند بازی اول یه لحظه هم از تشویق تیم ایران دست نکشیدند و یکی از نقاط قوت تیم کولاکوویج بودند. تیم ایران در این ست عی رغم اینکه اشتباه های زیادی در سرویس و تا حدودی اسپک داشت، به لطف اختلاف ابتدای بازی، تا انتهای ست از حریف پیش بود و در نهایت هم توانست. با نتیجه 25 بر 19 پیروز میدان گردد تا دز آستانه یک برد سه امتیازی دیگر قرار گیرد.

ست سوم

والیبالیست های ایران تنها این را برای دو رقمی کردن تعداد بردهایشان پیش رو داشتند. ستی که با حمایت خستگی ناپذیر شش هزار تماشاگر اردبیلی و حریف نه چندان قدرتمند، مانع بزرگی به حساب نمی آمد. ست چهارم هم از همان ابتدا که اختلاف زیاد شد، آغاز بود برای جشن پیروزی و بازیکنان بدون استرس و فشار بازی می کردند. نتییجه 8 بر 3 در وفت استراحت فنی اول به 16 بر 8 در وقت دوم رسید و شرایط نشان می داد ست سوم هم بدون شک برای ایران است.

در نهایت این ست با اختلاف 10 امتیاز و نتیجه 25 بر 15 حریف را شکست داد تا به یک برد سه امتیازی دیگر دست پیدا کند.

تیم ایران با این پیروزی با 10 برد و 30 امتیاز صدرنشین لیگ ملت ها باقی ماند تا در برای قطعی کردن صعود تنها به یک برد دیگر احتیاج داشته باشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 160

به "دومین برد تیم ملی والیبال در هفته چهارم لیگ ملت ها ، استرالیا هم حریف ایران نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین برد تیم ملی والیبال در هفته چهارم لیگ ملت ها ، استرالیا هم حریف ایران نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید