دفتر نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد در واحد ساری افتتاح می گردد

به گزارش مجله عطر یاس، رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی از افتتاح سومین اداره کل منطقه ای نظارت استان های مازندران، گیلان و گلستان در واحد ساری اطلاع داد.

دفتر نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد در واحد ساری افتتاح می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی از افتتاح سومین اداره کل منطقه ای نظارت استان های مازندران، گیلان و گلستان در واحد ساری اطلاع داد.

عنایت الله ملکی تبار، رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر گفت: مراسم افتتاح سومین اداره کل منطقه ای نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی استان های مازندران، گیلان و گلستان با حضور رؤسای استان ها در واحد ساری برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه نظارت بر واحد های دانشگاه آزاد اسلامی پیش از این به صورت غیرمتمرکز و به وسیله ادارات بازرسی و رسیدگی به شکایات استان ها انجام می شد، گفت: براساس مصوبه کمیسیون دائمی هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، ساختار این مرکز به صورت منطقه ای شده و واحد های نظارت اقتصادی، نظارت و ارزیابی آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، بازرسی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد از ادارات زیرمجموعه هر اداره کل منطقه ای است.

ملکی تبار اضافه نمود: در این ساختار قرار است در کل کشور، 10 اداره کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه ای تشکیل گردد که حیطه نظارتی هر اداره کل مشتمل بر چند استان خواهد بود.

وی خواهان همکاری مسئولان دانشگاه با مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی شد و تأکید کرد: وظیفه این اداره کل ایجاد یک پیشخوان مدیریتی برای مسئولان استان ها و دست اندرکاران آموزشی است تا آن ها بتوانند ضمن مشاهده شرایط عملکرد خود به سمت شرایط بهتر حرکت نمایند و همچنین با به کارگیری ابزار های نظارتی و بازرسی در تصمیم گیری ها شاهد بهبود و تعالی روز افزون دانشگاه ها باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 482

به "دفتر نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد در واحد ساری افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفتر نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد در واحد ساری افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید