دفاع کی روش از بازیکنان کلمبیا بعد از شکست غیرمنتظره

به گزارش مجله عطر یاس، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال کلمبیا در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر بامداد امروز میزبان تیم اروگوئه بود که این بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود اروگوئه پایان یافت.

دفاع کی روش از بازیکنان کلمبیا بعد از شکست غیرمنتظره

کارلوس کی روش سرمربی کلمبیا که سابقه کار در تیم ملی ایران را هم دارد، بعد از این بازی گفت: کار کلمبیا یا هر تیم دیگری وقتی زود گل می خورد سخت می گردد چون باید بازی را از نظر فنی و عاطفی بازیابی کنید. کلمبیا خوب بازیابی شد. در نیمه نخست موقعیت هایی برای گلزنی داشتیم و می توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. ما شایسته آن بودیم اما واقعیت بازی واضح است. بعد از باخت در یک بازی خانگی حرفی برای گفتن نیست.

کی روش ادامه داد: ما باید به راهمان ادامه بدهیم. مسئولیت این بازی و شکست را می پذیرم. بازیکنانم در این بازی برای تغییر سرنوشت مسابقه و نتیجه جنگیدند و ریسک کردند. من به عنوان مربی مسئولیت بازی را می پذیرم.

سرمربی کلمبیا تاکید نمود: به بازیکنانم تبریک می گویم زیرا باوجود سختی ها کوشش کردند گل بزنند و موقعیت هایی ایجاد کردند. انتقادها و هر نوع نظری درباره این باخت برای من است.

کی روش همچنین بعد از بازی با انتشار پیامی در توییتر خود نوشت: هرچه درس ها سخت تر گردد بیشتر یاد می گیریم. با شخصیت و عزم یک تیم عظیم و برنده، به پا می خیزیم؛ متحد برای برد در بازی بعد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1215

به "دفاع کی روش از بازیکنان کلمبیا بعد از شکست غیرمنتظره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاع کی روش از بازیکنان کلمبیا بعد از شکست غیرمنتظره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید