دربی حساس در اصفهان و تقابل صدرنشین با نماینده تهران

به گزارش مجله عطر یاس، به گزارش خبرنگاران، دیدارهای هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان روز(جمعه) با برگزاری شش دیدار پیگیری خواهد شد. در حساس ترین بازی هفته دو تیم ذوب آهن و سپاهان دربی اصفهان را برگزار خواهند کرد. تیم ذوب آهن با کسب 12 امتیاز شرایط بهتری از سپاهان دارد و در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفته است. سپاهان نیز که با 9 امتیاز در رده پنجم قرار گرفته است برای پیروزی در این دیدار کوشش خواهد نمود تا از جمع تیم های مدعی جدا نشود.

دربی حساس در اصفهان و تقابل صدرنشین با نماینده تهران

تیم شهرداری بم نیز که تنها تیم بدون شکست مسابقات تا سرانجام هفته پنجم است با 15 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفته است و این هفته در دیداری آسان مقابل تیم آذرخش تهران صف آرایی خواهد نمود. آذرخش تنها موفق به کسب یک پیروزی شده و با 3 امتیاز در مکان دهم قرار گرفته است.

تیم ملوان انزلی که موفق شده بازی های خوبی ارائه کند هفته گذشته باشکست تیم مدعی راه یاب ملل سنندج به رده سوم جدول رده بندی نقل مکان کرد و این هفته رو در روی همیاری آذربایجان غربی قرار می گیرد و برای تثبیت جایگاهش و حتی صعود به رده دوم در پی پیروزی است.

برنامه دیدارهای هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان؛

* راه یاب ملل سنندج - سپیدار مازندران * همیاری آذربایجان غربی - ملوان بندر انزلی * پارس جنوبی بوشهر - شهرداری سیرجان * شهرداری بم - آذرخش تهران * پالایش گاز ایلام - خلیج فارس شیراز * ذوب آهن اصفهان - فولاد مبارکه سپاهان

* جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان در سرانجام هفته پنجم:

1.شهرداری بم با 15 امتیاز 2.ذوب آهن اصفهان با 12 امتیاز 3.ملوان بندر انزلی با 10 امتیاز 4.راه یاب ملل سنندج با 10 امتیاز 5.سپاهان اصفهان با 9 امتیاز 6.پالایش گاز ایلام با 9 امتیاز 7.شهرداری سیرجان با 8 امتیاز 8.همیاری آذربایجان غربی با 6 امتیاز 9.پارس جنوبی بوشهر با 6 امتیاز 10.آذرخش تهران با 3 امتیاز 11.سپیدار قائمشهر بدون امتیاز 12.خلیج فارس شیراز بدون امتیاز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 55

به "دربی حساس در اصفهان و تقابل صدرنشین با نماینده تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی حساس در اصفهان و تقابل صدرنشین با نماینده تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید