خبرنگاران کرونا سفر عمومی در خراسان شمالی را 42 درصد کاهش داد

به گزارش مجله عطر یاس، بجنورد- خبرنگاران- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در نیمه نخست سال جاری 687 هزار نفر با ناوگان عمومی استان مسافرت کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال 42 درصد کاهش دارد.

خبرنگاران کرونا سفر عمومی در خراسان شمالی را 42 درصد کاهش داد

از سفر با تور پاتایا لحظه آخر لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

سعید سبحانی روز سه شنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: جابه جایی مسافران با ناوگان حمل و نقل عمومی استان در قالب 102 هزار و 950 سفر صورت گرفته است که این رقم در مقایسه با سفرهای مدت مشابه پارسال 27 درصد کاهش دارد.

وی اضافه کرد: بیشترین مسافرت ها با ناوگان سواری کرایه ای بوده است و مسافران به علت شرایط کرونایی، اقبال کمتری به مسافرت با اتوبوس نشان داده اند.

سبحانی درباره فعالیت مسافربران شخصی در استان نیز گفت: آمار دقیقی از میزان مسافرانی که با خودروهای پلاک شخصی جابه جا می شوند، وجود ندارد اما این رقم اگر بیش از مسافران ناوگان سواری کرایه عمومی نباشد، کمتر هم نیست.

وی اضافه کرد: مسافربران شخصی در اقدامی غیرقانونی و غیرمجاز نسبت به جابه جایی مسافر، فعالیت دارند و تا به امروز راه حل موثری برای جلوگیری از فعالیت آنان اندیشه نشده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: بیشترین مسافربران شخصی در راستا بجنورد - مشهد، بجنورد - اسفراین، بجنورد - آشخانه و بجنورد - شیروان فعالیت دارند.

سبحانی در مورد جابه جایی کالا با ناوگان عمومی نیز گفت: در این مدت یک میلیون و 793 هزار و 700 تن کالا از مبادی شهرستان های استان به سایر نقاط کشور حمل شده است.

وی گفت: میزان جابه جایی بار در استان نسبت به مدت مشابه پارسال 5.3 درصد افزایش یافته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: این میزان بار در قالب 119 هزار و 146 سفر، جابه جا شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1153

به "خبرنگاران کرونا سفر عمومی در خراسان شمالی را 42 درصد کاهش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا سفر عمومی در خراسان شمالی را 42 درصد کاهش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید