خبرنگاران پویش همدلی رمضان در خوزستان اجرا می گردد

به گزارش مجله عطر یاس، اهواز - خبرنگاران - معاون مشارکت های مردمی بهزیستی خوزستان گفت : همزمان با ماه مبارک رمضان، پویش همدلی رمضان با هدف یاری رسانی به نیازمندان، مددجویان و اقشار آسیب پذیر جامعه هدف بهزیستی اجرا می گردد.

خبرنگاران پویش همدلی رمضان در خوزستان اجرا می گردد

مهران کریمیان شنبه درگفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به این که این پویش از ابتدای ماه رمضان آغازشده و تا عید سعید فطر ادامه دارد گفت: در اجرای طرح پویش همدلی تهیه و توزیع بسته های معیشتی، جمع آوری یاری ها و نذورات، تهیه وسایل جهیزیه و ازدواج برای زوجین و تهیه لوازم ضروری و بهداشتی موردنیاز مددجویان بهزیستی از جمله محورهای این پویش است .

وی اضافه کرد : با شیوع ویروس کرونا و مسائل مالی ناشی از آن اقشار آسیب پذیرو نیازمند تحت پوشش بیش از دیگران متحمل خسارت شدند لذا بهزیستی به تنهایی قادر به برطرف مسائل آن ها نیست و نیازمند مشارکت موسسات خیریه ،شرکت ها و نهادهای مختلف است .

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی خوزستان با اشاره به نحوه مشارکت خیرین در اجرای پویش همدلی ادامه داد: خیرین می توانند با پیوستن به این پویش یاری های نقدی خود را به شماره کارت مجازی 6367957072723294 بنام مشارکت های مردمی بهزیستی خوزستان واریز نمایند همچنین شماره های 09380613879، 09163001366 و شماره تلفن 06133380811 آماده پاسخگویی و هدایت به مردم عزیز هستند.

وی اضافه کرد: مرکز جمع آوری نذورات مردمی در اهواز شیرخوارگاه نگهداری ایتام بهزیستی واقع در سپیدار بلوارفنی وحرفه ای جنب تامین اجتماعی است و درسایر شهرستان ها هم ادارات ومجتمع های دولتی وموسسه های خیریه تحت نظارت بهزیستی یاری های مردمی را با حفظ نکات بهداشتی جمع آوری وبین نیازمندان توزیع می نمایند.

کریمیان گفت: درحال حاضر بیش از سه هزار و 500 نفراز معلولان وایتام وآسیب دیده اجتماعی در 120 مرکز نگهداری بهزیستی درسراسر استان به صورت شبانه روزی نگهداری می شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1498

به "خبرنگاران پویش همدلی رمضان در خوزستان اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پویش همدلی رمضان در خوزستان اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید